ROTK på DVD
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 10-02-04 11:08

Der er endnu intet nyt om, hvornår Return of the King bliver udsendt i sine
DVD-versioner, vel?

Tror I det bliver i de samme måneder som de andre film, så
extended-versionens udgivelsesdag passer med julehandlen? Eller kan vi håbe
på en tidligere udgivelsesdag, nu der ikke skal varmes op til en ny film til
jul? Jeg er i øvrigt overrasket over, at filmen "allerede" er taget af
plakaten i mange biografer. Måske fordi "alle" der skulle se den, så den med
det samme.

Mikkel

Fra : Jan Andersen

Dato : 10-02-04 11:17

On Tue, 10 Feb 2004 11:08:04 +0100, "Mikkel Møldrup-Lakjer"
<mikkel@FJERNfabel.dk> wrote:

>Der er endnu intet nyt om, hvornår Return of the King bliver udsendt i sine
>DVD-versioner, vel?

Det seneste jeg har set bio-udgaven i maj og extended-udgave i
september.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 10-02-04 12:26

"Jan Andersen" <FOSjklaml@FOSmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det seneste jeg har set bio-udgaven i maj og extended-udgave i
> september.

Hvor har du set det?

Mon der kommer et bokssæt også?

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-02-04 12:36

On Tue, 10 Feb 2004 11:16:52 +0100, Jan Andersen <FOSjklaml@FOSmail.dk>
wrote:

>Det seneste jeg har set bio-udgaven i maj og extended-udgave i
>september.

Jeps det er ihvertfald det der står på Digital Bits.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-02-04 12:39

On Tue, 10 Feb 2004 12:36:13 +0100, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Jeps det er ihvertfald det der står på Digital Bits.

Bliver iøvrigt en dyr måned når man skal have Star Wars også !!