Kompressor: utæt sammenkobling
Fra : Olsen

Dato : 10-02-04 01:52

Jeg har købt et kit-sæt i Jem&Fix med 4 dele.
Imidlertid er tilslutningen af slangen lidt utæt.
Ganske lidt luft siver konstant ud.
Kan jeg gøre noget ved det?
Gider ikke bytte sættet!

\Olsen

Fra : Peter C.

Dato : 10-02-04 08:08

> Ganske lidt luft siver konstant ud.
> Kan jeg gøre noget ved det?

Ja !

> Gider ikke bytte sættet!

Nå....så ved jeg det ikke alligevel

MVH Peter C:\

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-02-04 09:37

> Jeg har købt et kit-sæt i Jem&Fix med 4 dele.
> Imidlertid er tilslutningen af slangen lidt utæt.

Køb en klemring - du ved sådan en som man brugte før lynkoblingernes tid på
vandslange.

Mvh Maria

Fra : Olsen

Dato : 10-02-04 12:01

> Køb en klemring - du ved sådan en som man brugte før >lynkoblingernes
tid på vandslange.

OK, men hvor skal jeg sætte den på?
Det er i selve samlingen på kompressoren der siver lidt luft ud.

\Olsen

Fra : Peter Olesen

Dato : 11-02-04 23:29

Prøv at sprøjte lidt silikone ind i samlingen. Gummiringen er måske lidt
tør.

Peter.