Tyveri af webside indhold
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-02-04 01:13

Jeg kan se at www.jeposalg.dk har stjålet stort set hele sit indhold fra min
side www.gromit.dk/dvd/index.asp

Jeg har straks skrevet til den e-mail adresse jeg kan se hos dk-hostmaster
JePo@Get-Ready.dk og gjort ham opmærksom på at det er tyveri.

Hvad skal jeg gøre mere hvis jeg skal ud i en politianmeldelse ?
Hvordan dokumenterer jeg fx bedst at jeg har skrevet teksten?

Nogen der kan give mig gode råd ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 10-02-04 01:37

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message
> Jeg kan se at www.jeposalg.dk har stjålet stort set hele sit indhold
fra min
> side www.gromit.dk/dvd/index.asp

Lol han har endda det samme billede med regionskoder på ..

Mikkel

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-02-04 23:37

"Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> skrev i en meddelelse
> Lol han har endda det samme billede med regionskoder på ..

Jo men det billede er nu ikke et Michael har lavet.
Det kommer fra laserdisken.dk

/Kenneth Iversen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-02-04 00:52

Kenneth Iversen skrev :
> "Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jo men det billede er nu ikke et Michael har lavet.
> Det kommer fra laserdisken.dk

Og det fremgår også af min side.
Jeg har møde med advokaten i morgen, og så må jeg se om jeg kan få
www.jeposalg.dk til at fjerne min tekst.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Kristian Thy

Dato : 10-02-04 09:05

Michael Lund Sørensen uttered:
> Jeg har straks skrevet til den e-mail adresse jeg kan se hos dk-hostmaster
> JePo@Get-Ready.dk og gjort ham opmærksom på at det er tyveri.

Tyveri er det ikke. Det er overtrædelse af ophavsretsloven.

\\kristian
--
"Don't eat more than you can lift"
--Miss Piggy

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-04 09:27

Kristian Thy wrote:

> Michael Lund Sørensen uttered:
>
> Tyveri er det ikke. Det er overtrædelse af ophavsretsloven.

Hvilket betyder, at det er en advokat, du skal have fat i.

Hvis han ikke reagerer på din mail, kan du prøve at fremsende en regning
for den hidtige brug (et par tusinde kroner må være rimeligt) sammen med
den næste mail om at fjerne indholdet. Hvis han heller ikke reagerer
her, er det på tide at bringe det tunge skyts frem i form af en advokat.

--
Mvh. Kim Ludvigsen