SØGER: Tuborg Påskebryg-sangen el. dens ri~
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 01:10

Jeg har brugt nogle timer på at lede efter Tuborg's Påske-theme men uden
held. Jeg har søgt efter "tuborg","påskebryg" osv.
Men det er jo ikke sangens "rigtige" navn!
Og så tænkte jeg om der måske er nogle kloge hoveder her der ved hvad
sangens rigtige navn er ?
Og det optimale ville jo være hvis der er nogen der li' har sangen til at
ligge :) ....
(flyvsk tanke: Jeg tror jeg har set den være med i en af "fars fede ferie"-
filmene)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-02-04 01:22

"dEZMiTE" <s.pamATofirDOTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligge :) ....
> (flyvsk tanke: Jeg tror jeg har set den være med i en af "fars fede

Er ikke helt sikker på, om vi tænker på samme reklame, men chancen for at
det er "Dance little bird" er rimelig. Den er udgivet på plade, og om ikke
af andre, så i hvert fald Electronicas.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 02:35

"Benny Mortensen" <burkimia@mail333.com> wrote in

> [...]
> at det er "Dance little bird" er rimelig. Den er udgivet på plade, og
> om ikke af andre, så i hvert fald Electronicas.

DET VAR SQ DEN!
1.000 tak!
weeeee!