Filmens 100 års jubilæum - fortsættelse
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-02-04 00:22

Jeg så at Poster-Land (Art-print) havde et af Renato Casaro's billeder i
vinduet på Strøget Kbh. Det var "Play it again" med temmelig mange stjerner.
Billederne er altså ikke helt umulige at opdrive.... bare til de
interesseredes oplysning!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Sten Faurschou

Dato : 10-02-04 14:08

Det forstår jeg ikke. Hvornår så du det i vinduet?

Jeg var inde hos Postland, Nygade 7 i lørdags d. 7, og købe det sidste de
havde. Det var det store 138 x 99. Bestyren jeg talte med, hed vist Jesper
Pedersen, han sagde, at det var det absolut sidste de havde. Og at de ikke
ville få flere.

Jeg har efterfølgende fundet ud, hvorfor der ikke vil blive fremstille flere
af "100 Years of Film". Renato Casaro, har efter sigende, ikke fået
tilladelse til at portræterer alle karakterene, og har fået forbud mod at
fremstille/sælge flere. Det er formodentlig George Lucas, der har sat en
stopper for salget af dette billede.

mvh.
Sten

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-02-04 19:01

Sten Faurschou skrev :
> [...]
Jesper
> Pedersen, han sagde, at det var det absolut sidste de havde. Og at de

Lørdag nat/søndag morgen var "Play it again" i vinduet. Ikke den store
størrelse, men en mindre.
Play it again er ikke den samme som filmens 100 års jubilæum, men en
tilsvarende poster med mange skuespillere.

> [...]
> fremstille/sælge flere. Det er formodentlig George Lucas, der har sat en

Nøjes med at skyde med gummikugler til du er sikker

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-02-04 18:25

Michael Lund Sørensen skrev :

> [...]
> Play it again er ikke den samme som filmens 100 års jubilæum, men en
> tilsvarende poster med mange skuespillere.

Den var i vinduet igen i dag og inde i butikken. Pris 298,-

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp