Ny udstødning til en Aprilia Rally 30.
Fra : S. Sørensen

Dato : 10-02-04 00:07

Hej gruppe...

Jeg står og skal formentlig investere i en ny udstødning til min Rally, da
scooteren pludselig forsøger intensivt at lyde som en Harley.
Jeg har ikke tjekket endnu, men det er jo næppe helt usandsynligt at potten
måske ikke har det for godt mere. Hvis det er potten den er gal med,
så skal jeg have mig en ny.. men hvilken? Jeg kører afdroslet, og er ikke
interesseret i at få knæk eller lignende på, allerhelst ville jeg have en
original
Aprilia udstødning på, men den koster jo en bondegård, så jeg leder efter
noget der yder ca. det samme og som ligner en lovlig så meget som muligt.
Nogen forslag? Eventuelt med links?

Mvh
Steinbjørn