Nikita *spoiler*
Fra : keldorff.dk

Dato : 09-02-04 23:18

Hej med Jer

Har lige set Nikita igen igen igen. Denne gang lod jeg mærke til noget jeg
ikke har lagt mærke til før. Jeg har hele tiden regnet med at Bob godt
vidste at Nikita var flyttet sammen med sin ven. Men da vennen åbner døren,
den dag Bob er inviteret til middag hos Nikita for første gang, ser Bob
meget overrasket ud. Det samme med billetterne. Havde Bob mon regnet med at
han skulle til romantisk middag og siden til Venedig med Nikita?

Hvad tror I?

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-02-04 23:29

On Mon, 9 Feb 2004 23:17:33 +0100, "keldorff.dk" <keldo@hotmail.com> wrote:

> [...]
>meget overrasket ud. Det samme med billetterne. Havde Bob mon regnet med at
>han skulle til romantisk middag og siden til Venedig med Nikita?

Måske ikke til Venedig, men han er klart lun på hende. Det er et rimelig
godt lavet subplot i den film. Det er Nikita's hævn og Bob's ærgelse.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Rapper

Dato : 13-02-04 22:21

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

> Måske ikke til Venedig, men han er klart lun på hende. Det er et rimelig
> godt lavet subplot i den film. Det er Nikita's hævn og Bob's ærgelse.

Jeps.

I slutningen af filmen hvor Marco ikke vil give Bob brevet fra Nikita (som
mere eller mindre er et hadebrev) har jeg også forstået det som at Bob tror
at Marco ikke vil give ham det fordi han er jaloux, idet at Bob tror at det
er et brev hvor der står hvor meget hun kommer til at savne ham og
blablabla. Sådan mener jeg i hvert fald at det er

Skidegod film iøvrigt, imponerende at amerkanerne kunne lave så dårlig en
film ud af en så god originalversion. Glæder mig ikke til at de skal i gang
med Taxi (hvis det ellers passer at de vil det). Luc Besson havde åbenbart
ikke dårlige erfaringer nok da han gav dem lov at genindspille Nikita? Ok,
Taxi er en noget mere hjerne-frakoblende film, men alligevel.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619