Inaktive bilag i Outlook Express
Fra : Ole Høyer-Nielsen

Dato : 09-02-04 23:12

Efter en geninstallation af Windows 98 incl. Outlook Express 5 har en af
mine venner fået sat systemet op så de bilag/attachment hun modtager kun
vises inaktivt og derfor ikke kan åbnes eller downloades. Jeg vil gerne
hjælpe hende,men kan ikke finde hvor fejlen skal rettes. Kan nogen sætte
mig på sporet af hvorddan det skal rettes. På forhånd tak.
V.h. Ole.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-04 23:27

"Ole Høyer-Nielsen" <ole.hoyer-nielsen@stofanet.dk> skrev :

>Efter en geninstallation af Windows 98 incl. Outlook Express 5 har en af
>mine venner fået sat systemet op så de bilag/attachment hun modtager kun
>vises inaktivt og derfor ikke kan åbnes eller downloades.

Det er nok OE 6 I har opdateret til, for funktionen findes ikke i
OE 5.

Funktioner => Indstillinger => Sikkerhed => resten skulle give
sig selv.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor spørgsmålet hører hjemme og svar herpå bringes.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?