Baldur's Gate - Tales of the Sword Coast
Fra : Peter Skyttegaard An~

Dato : 17-04-01 14:08

Hej!

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe Tales of the Sword Coast - altså
udvidelsen til Baldur's Gate I.
Den har været udsolgt alle de steder, hvor jeg har prøvet.

På forhånd tak,

Peter

Fra : Bobber

Dato : 17-04-01 18:40

"Peter Skyttegaard Andreasen" <skyttegaard@usa.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> udvidelsen til Baldur's Gate I.
> Den har været udsolgt alle de steder, hvor jeg har prøvet.

Nu kender jeg ikke lige omtalte spil, men kan du ikke bare købe det over
nettet ?

Fra : Jade

Dato : 17-04-01 20:10

http://www.gamemail.dk/

Mvh
Jade

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 23-04-01 11:48

> [...]
> udvidelsen til Baldur's Gate I.
> Den har været udsolgt alle de steder, hvor jeg har prøvet.

Ifølge betafon skulle det ikke være muligt at købe ToSc standalone mere, men
kun sammen med BG1!

--
Nicholas