Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af nyt digitalkamera
Fra : jmaem@bknet.dk

Dato : 09-02-04 20:09

Efter i et par år at have snuset til digital fotografering ønsker jeg
at gå skridtet videre og udforske mulighederne i
spejlreflekskameraerne.

Jeg har forelsket mig i Olympus nye digitale E system, Olympus-E1.
Jeg syntes at dette system ser spændende ud.
Læg hertil at jeg aldrig har haft andet end Olympus kameraer, fire
forskellige ialt. Det nuværende er E-20P og med undtagelse af et par
klagepunkter har jeg alt i alt været tilfreds med dette kamera.

Jeg ønsker den samme "solide" oplevelse ved et metal kamerahus, som
jeg oplever med E-20veren.

Jeg ønsker muligheden for udskiftelige opjektiver.

Jeg er tiltrukket af de kompakte mål på E1 kameraet.

Jeg er nervøs for de få problemer jeg har oplevet med E 20veren,
langsommelighed og notoriske problemer med aut. fokusering ved
indendørs flashoptagelser.

Jeg er måske også lidt nervøs omkring skiftet til et helt nyt og måske
uafprøvet format, er det fremtiden eller er det en engangsforeteelse?

Derfor efterspørger jeg al den viden, der ligger på dette sted. Er det
fornuftigt at vælge dette kamerasystem?
På forhånd tak for gode råd.

Med venlig hilsen

Jørgen