Hvor og hvornår er der rollespil i Kbh. om~
Fra : Mette og Steen

Dato : 14-04-01 19:36

Er der en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor og hvornår der er
rollespil i Københavns området.
Jeg har hørt, at der jævnligt er middelalderspil ved Oxbjerget i Glostrup.
Svar evt på mette.steen@adr.dk
Venlig hilsen

Steen

Fra : kurizin

Dato : 15-04-01 14:39

for info om live kig på liveforum.dk og hvis du ikke kan finde noget
live/nomalt i deres kalender spørg i deres forum