Baggrundsbillede på hjemmeside
Fra : Birthe Andersen

Dato : 09-02-04 16:39

Er der nogen der kan hjælpe mig med nogrt kode, der kan få
baggrundsbilledet til at skifte mellem 3 størelser alt efter om
brugerens browser er 800 x 600 eller 1024 X 768 eller 1280 X 960.

Jeg er klar over at det er noget med JavaScript og en function
der måler vinduesbredden. Så vidt jeg har forstået skal man have
3 størelser billeder som indsættes til de forskellige
sidestørelser.

Hilsen Birthe Andersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-02-04 17:21

"Birthe Andersen" <birthe.a@e-mail.dk> skrev

> Jeg er klar over at det er noget med JavaScript

Så er du da så langt. Må jeg så ikke foreslå, at du spørger i den gruppe,
der handler om javascript:

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Dino

Dato : 09-02-04 18:11

Den 9-2 2004 skrev Birthe Andersen i dk.edb.internet.webdesign.html:

> Er der nogen der kan hjælpe mig med nogrt kode, der kan få
> baggrundsbilledet til at skifte mellem 3 størelser alt efter om
> brugerens browser er 800 x 600 eller 1024 X 768 eller 1280 X 960.

Men hvad så, hvis brugerens browser er i en anden størrelse? Fx min er
(som oftest) 992*660.

--
Dino

Verdens største samling af danske