Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF gemmer ikke indstillinger?
Fra : Long Nguyen

Dato : 09-02-04 15:22

Jeg har lige fået min Samsung SyncMaster 959NF hjem her i Lørdags, dog har
jeg det problem, at det ikke gemmer de vandrette indstillinger jeg laver,
det er skide irriterende!!! Jeg har haft ringet en til deres support, hvor
svenskeren svarede mig "det er dit graffikort den er gal med"(GF4 TI4200)
Men det ved jeg med sikkerhed det ikke er, for jeg har brugt flere skærme
til dette graffikort uden nogen som helst problemer, kører desuden med
nyeste drivere.
Er der nogen her som har erfaring med dette? Og dækker RMA sådan noget her?

thnx

Long Nguyen

Fra : JSB

Dato : 10-02-04 16:32

Jeg oplever lidt af det samme, at skærmbilledet "synker" lidt ned i bunden.
Ikke et kæmpe problem men dog irriterende.
Jeg ved ikke om RMA dækker.

Fra : M.Kay

Dato : 11-02-04 14:17

I know it's awful, but JSB wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> Jeg oplever lidt af det samme, at skærmbilledet "synker" lidt ned i
> bunden. Ikke et kæmpe problem men dog irriterende.
> Jeg ved ikke om RMA dækker.

Næppe Ebbe! Det er bare skærmen der varmer op. Helt bogstaveligt. Hvis du
tænder skærmen en vinterdag, hvor varmen ikke har været tændt, er fænomenet
meget mere udtalt. Indstil først på skærmen, når den har været tændt i ca.
20 minutter.

--
Kay

Fra : Long Nguyen

Dato : 11-02-04 14:48

Okay, dvs det faktisk er meningen at billedet skal synke? Synes dog det er
underligt, at billedet skal varmes op selvom det kun har været i power save
mode.

Fra : Anders [8000]

Dato : 11-02-04 18:46

"Long Nguyen" <longsen@longsen.dk> skrev i en meddelelse
> Okay, dvs det faktisk er meningen at billedet skal synke? Synes dog det er
> underligt, at billedet skal varmes op selvom det kun har været i power
save
> mode.

Tja...men sådann var det os på min 700NF

Fra : Gismo

Dato : 11-02-04 01:21

> [...]
> nyeste drivere.
> Er der nogen her som har erfaring med dette? Og dækker RMA sådan noget

Jeg har intet problem med din opsætning. Alt jeg ændre husker den.

--
Gismo

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-02-04 20:52

Long Nguyen wrote:
> [...]
> nogen som helst problemer, kører desuden med nyeste drivere.
> Er der nogen her som har erfaring med dette? Og dækker RMA sådan

Jeg har lige leveret min 959NF tilbage i dag... Var simpelthen ikke tilfreds
med den! bla. Syntes den var for uskarp i hjørnerne ve 1600x1200!

Så nu vil jeg ud at have en fladskærm (17")

MVH Mads Stetter