filter:ALPHA
Fra : Thomas Petersen

Dato : 09-02-04 13:33

Hejsa,

Jeg har et lille problem med http://sikgrp.acoon.dk/

Jeg benytter 'style="FONT-SIZE: 12px; color: black;
filter:ALPHA(Opacity=70)"' til at gøre den lyse box 70% gennemsigtig.
Problemet er bare at den også gør billedet og teksten lidt gennemsigtig.

Nogen der har en løsning på dette?

PS: Dette er kun i IE da der er anden kode til Mozilla.

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-04 15:59

"Thomas Petersen" <acoon@hotmail.com> skrev :

>Jeg benytter 'style="FONT-SIZE: 12px; color: black;
>filter:ALPHA(Opacity=70)"' til at gøre den lyse box 70% gennemsigtig.
>Problemet er bare at den også gør billedet og teksten lidt gennemsigtig.

Kan ikke laves anderledes, det eneste du kan gøre er at placere
indholdet i forskellige lag med z-index.
--
Knud