Peugeot speedfighter HJÆLP
Fra : Los lobotomys

Dato : 21-04-01 12:25

Hej ALLE
Mit navn er René Hansen. jeg skriver fordi jeg lige har handlet mig en
Peugeut speedfighter ace fra 7md 98 kørt 4000 Km. Der sidder en giannelli
udstydning og kit på allerede. Jeg skal med det samme indrømme at jeg ikke
er nogen ørn til motor men vil klart rode lidt mere med det nu og fremover.
Mit problem er at min makker´s PGO big max nærmest flyver fra mig i optræks
fasen tophastighed er den samme 90 km på speedometeret. Den er MEGET sløv i
optrækket og det mærkes næsten som den lige venter et lille sekund før den
rigtigt kører elle trækker. Den har masser af omdr men udnytter det ikke
rigtigt føler jeg. Her er det så jeg tillader mig at spørge om JEREShjælp.
Hvad gør jeg for at få optræk så skæget smutter om i nakken. Jeg behøver
ikke de 90 km på toppen jeg bliver sgu bare taget i en fartkontrol. Nej jeg
vil først over lyskurven frem over isen. Kan i ud fra mine meget
sparsommelige oplysninger hjælpe mig ??.

mvh René Hansen

Fra : thomas

Dato : 21-04-01 16:00

Har du set efter om remmen og rullerne er ok. min katana køre også med et
kit monteret jeg skiftede rem og ruller efter 4000 km.den begyndte også at
blive død i optrækket.

mvh. Thomas

Fra : Thomas Bie

Dato : 21-04-01 18:22

Det vil måske hjælpe hvis du fik skiftet dine rullelejre og så sætte en
Polini Speedcontrole på!!! Det kan nemt give noget optræk....

Thomas

Los lobotomys <_lukather@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9brqji$ihn$1@news.inet.tele.dk...