Skærme
Fijala 3554
Dell fladskærm!!
Fra : Willow

Dato : 09-02-04 07:50

Hej NG.

Er det Dell selv som laver dem, eller er det et andet mærke som de sætter
deres navn på?? Har kig på en 17"

Willow...

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-02-04 20:02

Willow <willow@stofanet.dk> wrote in

> Hej NG.
>
> Er det Dell selv som laver dem, eller er det et andet mærke som de
> sætter
> deres navn på?? Har kig på en 17"

Der er i hvert fald nogle af dem der er BenQ - jeg mener også at designet
på en af de ældre skærme ligner Samsungs __meget__. Om der er andre ved jeg
ikke.

Skriv hvilken Dell skærm du kigger på, så kan du nok få et mere præcist bud
på hvem der laver skærmen.

Flemming

Fra : Willow

Dato : 10-02-04 07:13

Flemming Joensson <flemming@fjerndette.joensson.org> wrote in

> [...]
> andre ved jeg ikke.
>
> Skriv hvilken Dell skærm du kigger på, så kan du nok få et mere

Det er en Dell E172FP......men efter jeg har læst lidt her inde er jeg
også blevet lidt varm på en LG L1710B

Willow...