TVout på Nvidia Geforce4 Ti 4200
Fra : KE

Dato : 09-02-04 08:24

Hej NG

Efter en formattering har jeg fået lidt problemer med mit tvout. Billedet er
sort hvid på tv det er jo ikke første gang man oplever det problem, så
jeg kender selv et par af løsningerne.
MEN efter at have stillet tv til Pal G og derefter kigget under overlay er
der ingen forskel. Problemet er med den nye Nvidia driver (53 eller noget i
den stil - hentet på nvidia.com i går) kan jeg ikke vælge andet en zoom.

Hvad gør jeg galt? Jeg har palmbutler (og nyder den - anbefales på det
kraftigste) så selve udstyret er som det skal være - selv med SVHS.

Kim

Fra : LC@it.dk

Dato : 10-02-04 17:14

Har du husket at aktivere sekundær skærm igen

Fra : KE

Dato : 10-02-04 18:59

"LC@it.dk" <BOoH@it.dk> wrote in message
> Har du husket at aktivere sekundær skærm igen

Jep - jeg tror driveren gør at jeg skal ind og finde en anden
indstillingsmulighed som jeg ikke kender til...

Kim