Afvikling af andre programmer via vb6
Fra : kpn

Dato : 23-01-01 11:24

Jeg sidder og prøver at få vb6 til at starte et lille program "ghostmouse
2",
for at lave et interface til et tredie program.Det er kun musen der kan
bruges til betjening , ingen genvejstaster.

Jeg har prøvet "shell" funktionen uden held.
Det jeg gerne vil er at "klikke" på en fil der er associeret til ghostmouse
, og derved afvikle programmet.

Er der nogle der har nogle gode ideer , til en måde at løse det på ??

M.V.H.
Kenneth Petersen

Fra : Jens Andersen

Dato : 23-01-01 21:44

Har du prøvet:

Private Declare Function ShellExecute Lib "shell32.dll" Alias
"ShellExecuteA" (ByVal hwnd As Long, ByVal lpOperation As String, ByVal
lpFile As String, ByVal lpParameters As String, ByVal lpDirectory As String,
ByVal nShowCmd As Long) As Long

ShellExecute Form1.hwnd, "open", " FILNAVN ", "", "", 1

Hvis det ikke virker vil jeg gerne høre hvad filen hedder !

Ses