har problemer med at markere tekst i divs
Fra : Hejboel

Dato : 08-02-04 23:18

Hej NG.

Jeg har fået konventeret min hjemmeside til div's i stedet for tabeller...
men nu har jeg et problem når jeg ser den i Internet Explorer 6.0

når jeg prøver at markere noget tekst, markerer den noget af designet
også...

håber der er nogen er kan hjælpe.

\henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-02-04 00:47

"Hejboel" <none@hotmail.com> skrev

> [...]
> men nu har jeg et problem når jeg ser den i Internet Explorer 6.0
>
> når jeg prøver at markere noget tekst, markerer den noget af designet

Det lyder som noget, jeg også har slåsset med. Men uden et link kan jeg ikke
sige noget konkret.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin