Tak for deres meninger....
Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 08-02-04 23:04

.....men jeg kom desværre bare ikke rigtig videre med poroblemet

/SH

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 23:12

> ....men jeg kom desværre bare ikke rigtig videre med poroblemet

Så er "spørgsmålet" bare hvad dit spørgsmål var?

Var det med forsikringen eller suzukien?

Hvis det var forsikringen, så giver jeg de andre ret. Det er helt klar
forsikringssvig at tegne den i din fars navn hvis det reelt er dig der er
bruger og ejer. Så om du skal have andet svar.....mener jeg ikke.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : claus b. p.

Dato : 09-02-04 02:17

"Søren og Dorte Hansen" <dorte_soren@webspeed.dk> wrote in message
> ....men jeg kom desværre bare ikke rigtig videre med poroblemet
>
> /SH

Hvor er "den røde" tråd?

/Claus

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 09-02-04 13:25

"Søren og Dorte Hansen" <dorte_soren@webspeed.dk> wrote in message

> ....men jeg kom desværre bare ikke rigtig videre med poroblemet

Skal ovenstående ses i sammenhæng med jeres tråd "Vurdering af en Suzuki
Swift" ?

I så fald: Hvis I har været interesseret i en Fiat Seicento, men fandt den
for lille, så afprøv da en Fiat Punto SX 60 (eller ELX). Den er billig at
vedligeholde (reservedelene er utrolig billige), kører ofte 17 liter på
kilometeren og for 70.000 kr. kan I få en fra 1999 / 2000, der har kørt små
50.000 km eller en del mindre.

--
Mvh, Lasse K
- Just my 2 cents.