Udstødning
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-04-01 09:44

Hej

Som nogle sikkert ved, så triller jeg på en Rally 45, den skal nu have en ny
udstødning (den gamle rasler inden i). Da jeg så var nede for at høre prisen
på en ny original, var jeg ved at gå om kuld, ca. 4000 kr. Det var vildt,
men jeg spurgte så om der ikke var andre muligheder, og det var der, men det
var ikke alt han ville anbefale, nogle var dyre, men virkede ikke efter
hensigten, nogle bremsede ligefrem for optrækket, men havde en rimelig top
hastighed. Men vi fandt en, og den er næsten magen til den originale, men
det var en tunet udstødning som kostede 1500.-, navnet er Wild Lion, er der
nogen der kender den ?
Jeg fortalte ellers at der var en der hed NEXT, men den ville han ikke
anbefale mig at sætte på, for den ville kunne skade min motor i længden. Så
jeg holdt mig til den som min lokale Aprilia forhandler og importøren
foreslog mig, nemlig Wild Lion, men er der nogen der har erfaring med den ?

Kim Larsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-04-01 11:49

> [...]

> jeg holdt mig til den som min lokale Aprilia forhandler og importøren
> foreslog mig, nemlig Wild Lion, men er der nogen der har erfaring med den
?

Du har ikke tænkt over at han ikke kunne anbefale den fordi den ikke indgår
hans sortiment? Det tror jeg! Hvis jeg var dig havde jeg bestilt en Star
Traffic hos
scooter-racing.dk ... Den koster ca. 900 spir, og så får du en knald god
udstødning
der ikke oser af sex... Øhh mener tun!

Hilsen Thomas

Fra : Deaster

Dato : 18-04-01 11:56

"Kim Larsen" <klx@dr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg holdt mig til den som min lokale Aprilia forhandler og importøren
> foreslog mig, nemlig Wild Lion, men er der nogen der har erfaring med den

Hvad i alverden var det for en forhandler? Min ville have lidt over 2000 kr.
for en ny original og han er ellers ikke kendt for at være speciel billig.
Fik dog en uoriginal, som jeg ikke kan huske hvad hedder, og den gav 10 km/t
ekstra på toppen.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er paranoid og bange kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-04-01 13:14

> [...]
> Fik dog en uoriginal, som jeg ikke kan huske hvad hedder, og den gav 10

Ja 2k for en orginal potte er fandme os for meget! Til PGO ligger de i
omkring 900 kr,
og det er vel almindeligt for en udstødning.

Hilsen Thomas

Fra : RpR

Dato : 18-04-01 18:22

>Ja 2k for en orginal potte er fandme os for meget! Til PGO ligger de i
>omkring 900 kr,
>og det er vel almindeligt for en udstødning.

En af mine kammerater kører også på Rally, og der koster potten også 4000,-
hvis den skal være original.

Jeg kan også varmt anbefale Polini Traffic potten. Den ligner en lovlig
potte og giver rigtigt godt, så er det næsten ligemeget hvad du har på af
stumper.

Potten koster 849,- og kan købes ved www.scooter-racing.dk

Til det med Next: Din forhandler er fuld af fup. Han ville jo helt klart
hellere sælge dig en Wild Lion potte (som forresten bliver lavet af
Mallossi, og er alt for dyr i forhold til hvad den yder) til 1500,- end se
dig ringe til Protuna, købe en Next til ca. 600,- og blive bedre kørende end
med Lion potten...

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com