Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto i Malmö ?
Fra : Uffe Siliam Jensen

Dato : 08-02-04 16:38

Hej
Kender nogen en god foto forretning i Malmø ?.
Har nogen her købt kamera i Sverige med dårlig erfaringer ?.
Jeg spørger for evt. at spare nogle penge, ved at tage derover.

Fra : A News

Dato : 09-02-04 19:53

www.fotoelektronik.se
Helt ok affär.

/anders

Fra : CP

Dato : 09-02-04 19:57

"Uffe Siliam Jensen" <uffesiliam@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Kender nogen en god foto forretning i Malmø ?.
> Har nogen her købt kamera i Sverige med dårlig erfaringer ?.
> Jeg spørger for evt. at spare nogle penge, ved at tage derover.

Hej gruppe

Er der nogen, der ved, om der findes en OK FOTOforretning i Malmö - altså en
forretning, der handler med fotoudstyr i bred betydning og ikke bare med
elektronik og digitalt fotoudstyr?

mvh Carsten