Street Magic spørgsmål?
Fra : Henning L.Andersen

Dato : 15-04-01 20:33

Hej.

Jeg har ladet mig fortælle at der i ovennævnte knallert sidder en
begrænsning både i karburator og udstødning.
Hvis der sidder en i karburatoren, hvordan er den gjort fast, skal den
bare pilles ud, skal karburatoren ikke omdyses?
Begrænsningen i udstødningen, hvor langt inde i forrøret sidder den?

alt fra mig af denne gang...

--
Mvh.
Henning L.Andersen

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-04-01 00:53

Henning L.Andersen skrev i meddelelsen <9bcsu5$2uua$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>bare pilles ud, skal karburatoren ikke omdyses?
>Begrænsningen i udstødningen, hvor langt inde i forrøret sidder den?

Jeg tvivler på der sidder en i karburatoren, men der sidder vist en i
radioatoren.. hm variatoren tilmed...

spæringen i forrøret ved jeg ikke hvor er, men jeg ved at der også er noget
mere inde i røret.. jeg ved ikke om det er smart at tage det ud eller ej..

--
Mvh Anders Houmark