Snuppet af politiet
Fra : Lowrider

Dato : 13-04-01 18:38

Hejsa

Er der nogen der har prøvet og blive snuppet af politiet på en 45'er med tun
eller bare med for meget fart??
Hvad skete der og hvad sagde de??

Hilsen

Jacob

Fra : Michael Haahr

Dato : 13-04-01 19:03

> Er der nogen der har prøvet og blive snuppet af politiet på en 45'er med
tun
> eller bare med for meget fart??
> Hvad skete der og hvad sagde de??

På en 45-knallert er det sådan at du hvis du kører 70% over det tilladte,
altså over de 45km/t så er bliver du frakendt dit kørekort og skal op til en
ny køreprøve. Andre gange hvis de ikke har taget dig i at køre så hurtigt
igen, så kan de finde på at sende den til Statens Bilinspektion, og du skal
selv betale transporten derop, den står Falck for, plus at du skal betale
bilinspektionen for at undersøge din knallert. Men alt dette altså kun hvis
den er tunet og ikke hvis den er lovlig.. men hvis den var lovlig var den
nok heller ikke blevet sendt afsted

Fra : Lowrider

Dato : 13-04-01 19:38

Hejsa

Ja, jeg kender godt reglerne, det var mere oplevelser jeg ude efter!!

MVH

Jacob

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 16:43

En af mine venner blev snuppet af poli på en 45 scooter... Han har ikke
kørekort og er kun 15, men de sagde ikke andet end han skulle lade
knallerten stå til han blev myndig og fik kørekort!!! Ingen bøde eller
noget! han kørte ca. 90 km/t...

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Michael Haahr

Dato : 14-04-01 20:17

> [...]
> kørekort og er kun 15, men de sagde ikke andet end han skulle lade
> knallerten stå til han blev myndig og fik kørekort!!! Ingen bøde eller

Det var ellers meget bamhjertigt af Politiet, faktisk kunne det havde givet
over 5000kr. i bøde at køre uden kørekort!

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-04-01 11:33

Ja, jeg syntes sq også, det var noget let sluppet.....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 20-05-01 06:24

> [...]
> kørekort og er kun 15, men de sagde ikke andet end han skulle lade
> knallerten stå til han blev myndig og fik kørekort!!! Ingen bøde eller

Jeg tror jeg havde stukket ham nogen på skallen! Det er nok derfor jeg ikke
er politimand...

-Steen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 20-05-01 12:13

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Jeg tror jeg havde stukket ham nogen på skallen! Det er nok derfor jeg ikke
> er politimand...

Hej sure mand

Du må da virkelig ha en meget skidt søndag hva. Ville damen ikke igår eller
hva? Du er da godt totalt rådden at høre på. Du virker ikke som en der ellers
normalt følger med i denne gruppe, og nu ska alle bare en overhaling. Drop da
det sure trip, fiks ind i mudderkastning og gå amok der. De vil nyde din
søndags attitude!

Tak for dine _fede_ indlæg, vi andre får bekræftet vi langt fra er de dummeste
i landet.!
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 21-05-01 02:06

> Tak for dine _fede_ indlæg, vi andre får bekræftet vi langt fra er de
dummeste
> i landet.!

I lyder sgu ellers sådan. Det er ikke faldet Jer ind at det er pissehamrende
ulovligt det i laver? For ikke at sige pissefarligt - men det forstår I ikke
endnu...
Når man udbreder sig offentligt med sådan noget pis som mange snakker om
her, så må man tage et par øretæver engang imellem.

-Steen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 21-05-01 05:38

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Når man udbreder sig offentligt med sådan noget pis som mange snakker om
> her, så må man tage et par øretæver engang imellem.

Tjah.....det gør du vel. Personligt er jeg ret træt af at høre på dine sure
opstød.

Fra : Daniel

Dato : 17-04-01 22:16

En oplevelse på knallert 45...?
OK: Jeg blev snuppet af politiet for at køre 63 km/t!
Ham betjenten var sgu meget flink, vi snakkede venligt til hinanden, men jeg
slap desværre ikke for få en bøde på 500 kr. Da jeg fik den søgte jeg om
nedsættelse på bøden, og fik den derved ned til 300 kr.
Betjenten sagde godt nok at ha kunn sende den til Statens Bilinspektion, men
det gjorde de meget sjællendt, for som han jo havde ret i: Hvad skulle de få
ud af det? Der er jo vildt mange 45'ere der kan køre ca. 60 km/t fra
forhandleren af (ligesom min), så....

Hilsen Daniel!

PS: Hvorfor spørger du egentlig? Skal du selv ud at køre lidt stærkt?

Fra : RpR

Dato : 18-04-01 05:55

> [...]
>det gjorde de meget sjællendt, for som han jo havde ret i: Hvad skulle de

>ud af det? Der er jo vildt mange 45'ere der kan køre ca. 60 km/t fra

Det var kun lige i starten at der var nogle af Piaggio's modeller der kom
til landet uden spærringer.
I dag kører alle 45'er ikke mere end 45km/t når de bliver solgt. Render de
stærkere, har forhandleren selv pillet i dem.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : John Hewalo

Dato : 20-04-01 09:34

On Tue, 17 Apr 2001 23:15:57 +0200, "Daniel" <abild@ready.dk>
wrote:

>En oplevelse på knallert 45...?
>OK: Jeg blev snuppet af politiet for at køre 63 km/t!

Hvad var hastighedsbegrænsningen der hvor du blev stoppet?

--
Venlig hilsen
John

Fra : Michael Haahr

Dato : 20-04-01 16:21

> Hvad var hastighedsbegrænsningen der hvor du blev stoppet?

På en 45-knallert er den 45, over alt.... såeh.... gør det nogen forskel,
eller var det bare af en og skær nysgerrighed ?

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 20-04-01 16:49

Michael Haahr wrote:

> På en 45-knallert er den 45, over alt

I en 30km/t zone, må en knallert45 vel heller ikke køre mere end 30.....

Fra : John Hewalo

Dato : 20-04-01 21:56

On Fri, 20 Apr 2001 17:20:59 +0200, "Michael Haahr"
<michael-h@email.dk> wrote:

>På en 45-knallert er den 45, over alt....

Næh, det er ikke korrekt.

> såeh.... gør det nogen forskel,

Selvfølgelig gør det en forskel om man kører 63 kmh i en
stillegade med en begrænsning på 30, eller man kører 63 på en
landevej hvor begrænsningen er 80.

>eller var det bare af en og skær nysgerrighed ?

Jeg kører selv mindst 60 km på min Aprilia Classic hver dag, og
jeg følger fartbegrænsningerne som de er skiltet.

Begrænsningen på 45 ser jeg stort på, da min knallert ikke
fungerer rimeligt ved den hastighed.

vh

John

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 21-04-01 11:42

[Snipsnap]
> Jeg kører selv mindst 60 km på min Aprilia Classic hver dag, og
> jeg følger fartbegrænsningerne som de er skiltet.

Nemlig! Sådan skal det gøres.
Det er også for åndsvagt og farligt at køre 45, når andre kører 50/60!

> Begrænsningen på 45 ser jeg stort på, da min knallert ikke
> fungerer rimeligt ved den hastighed.

Undrer mig ikke

Min musiklærer har på min anbefaling købt en Neo's 45, den fik taget spærringerne ved forhandleren (så den kører 65-70).
Jeg kender _ingen_ der kører på en 45 som kun kører 45!

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : LaLLe

Dato : 21-04-01 16:23

"[UC]Rapperand =)" <smut.med.den@fucking.spam.svin> wrote in message
> [Snipsnap]
> >
> Nemlig! Sådan skal det gøres.
> Det er også for åndsvagt og farligt at køre 45, når andre kører 50/60!
helt enig. jeg gør det også på min 30, det er sindsygt andet, har dog
panserværn på. sådan en bette omdrejningsbegrænser
> Min musiklærer har på min anbefaling købt en Neo's 45, den fik taget
spærringerne ved forhandleren (så den kører 65-70).
> Jeg kender _ingen_ der kører på en 45 som kun kører 45!
det gør jeg!!!
det gør min mor nemlig, jeg har spurgt hende flere gange om det ikke vil
være bedre at kunne følge trafikken, men nej det må jeg ikke

LaLLe
Stalker @ 95 efter peugoet (stavet forkert jeg ved det) 405
http://home.popme.dk/~lalle

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 21-04-01 20:42

"LaLLe" <lalle@popme.dk> wrote in message news:98kE6.52371$o4.4300868@news010.worldonline.dk...

> "[UC]Rapperand =)" <smut.med.den@fucking.spam.svin> wrote in message

> helt enig. jeg gør det også på min 30, det er sindsygt andet, har dog
> panserværn på. sådan en bette omdrejningsbegrænser

Ville jeg også gøre.

> det gør jeg!!!
> det gør min mor nemlig, jeg har spurgt hende flere gange om det ikke vil
> være bedre at kunne følge trafikken, men nej det må jeg ikke

Kvinder :)

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619