søger forhandler
Fra : jess

Dato : 08-02-04 13:09

Hej. jeg søger en forhandler der bla. havde stel fra skadet motorcykler. jeg
har ham ikke længer i
mine fortrukne. håber i kan hjælpe med et link

Mvh.

Jess

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 08-02-04 13:12

"jess" skrev i meddelelsen news:c05884$tc$1@news.net.uni-c.dk...

> Hej. jeg søger en forhandler der bla. havde stel fra skadet motorcykler.
jeg
> har ham ikke længer i
> mine fortrukne. håber i kan hjælpe med et link

Hej

Er det denne her ?
http://www.mc-huset.dk

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Thomas Makro

Dato : 10-02-04 12:23

On Sun, 8 Feb 2004 13:08:38 +0100, "jess" <reinbach@nyka.dk> wrote:

>Hej. jeg søger en forhandler der bla. havde stel fra skadet motorcykler. jeg
>har ham ikke længer i
>mine fortrukne. håber i kan hjælpe med et link

Hmmmm har du set på DMCN.dk -> links -> Ophuggere

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F