GPS Navigation i Tjekiet
Fra : Buffermand

Dato : 08-02-04 12:22

Hej

Har nogle erfaringer med GPS i Tjekiet, og i særdeleshed Prag, vil jeg meget
gerne høre om det.
Er der nogle mærker der er bedere end andre.
Såvel positive som negative erfaringer ville jeg være glad for.

Hilsen
Bjørn Fabritius

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 08-02-04 13:21

Buffermand wrote:

> Har nogle erfaringer med GPS i Tjekiet, og i særdeleshed Prag, vil
> jeg meget gerne høre om det.
> Er der nogle mærker der er bedere end andre.
> Såvel positive som negative erfaringer ville jeg være glad for.

Du har nok bedre muligheder for svar i
news://dk.teknik.satellit.navigation - hvor man iøvrigt har dette bud et
svar:

http://makeashorterlink.com/?X6F951657

Ebbe

Fra : Kim Kristensen

Dato : 08-02-04 16:08

"Buffermand" <news@bufermand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne høre om det.
> Er der nogle mærker der er bedere end andre.
> Såvel positive som negative erfaringer ville jeg være glad for.

Jeg har ingen erfaringer med det pågældende sted, men lidt med GPS. Den
nyeste aftapning af Garmin's City Select Europe (version 6) dækker Prag med
dør til dør navigation, om der er andre end Garmin's egne produkter der
bruger/kan bruge det kort ved jeg ikke.

Med venlig hilsen Kim