Er den nye Bond-007 film på trapperne?
Fra : Heidi N. K.

Dato : 08-02-04 10:40

Hej

Jeg har hørt at den nye Bond-film allerede ligger på nettet til
ulovlig downloading!!

Er den allerede færdig indspillet?

Hvis dette er tilfældet...

Hvad hedder den?
Er Pierce Brosnan stadigvæk 007?
Hvornår forventes den i biograferne?
...og ikke mindst.
Hvor kan jeg læse noget om handling, skuespillere osv.?

Håber en eller anden ved noget!!

Mvh.
Heidi

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-02-04 11:01

Heidi N. K. escribió / skrev

> Jeg har hørt at den nye Bond-film allerede ligger på nettet til
> ulovlig downloading!!

Hvis du med den nyeste james bond film mener film nummer 21, så kommer
den først i 2005.

> Er den allerede færdig indspillet?

Nej, de er ikke engang begyndt at filme endnu.

> Hvad hedder den?
Den har endnu ikke officiel titel

> Er Pierce Brosnan stadigvæk 007?
Ja

> Hvornår forventes den i biograferne?
November 2005 i USA

> ..og ikke mindst.
> Hvor kan jeg læse noget om handling, skuespillere osv.?

Der er stadig ikke meget offentliggjort, men der er da lidt info på
http://www.imdb.com/title/tt0381061/maindetails
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Knutsen

Dato : 08-02-04 18:35

Lars Hoffmann wrote:
> Heidi N. K. escribió / skrev

> Ja

Er det i øvrigt ikke den sidte Bond-film han skal lave?

--
Peter Knutsen

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-02-04 21:36

On Sun, 08 Feb 2004 18:35:28 +0100, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> wrote:

>Er det i øvrigt ikke den sidte Bond-film han skal lave?

Jo, men det var der også rygter om efter sidste film?
Jeg glæder mig personligt til at se Clive Owen so 007

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-02-04 12:02

Morten Bowman wrote:
> Jo, men det var der også rygter om efter sidste film?

Det var jeg ikke klar over.

> Jeg glæder mig personligt til at se Clive Owen so 007

Aner ikke hvem han er.

--
Peter Knutsen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-02-04 18:10

Således skrev Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> i
dk.kultur.film Sun, 08 Feb 2004 21:36:17 +0100:

>Jo, men det var der også rygter om efter sidste film?
>Jeg glæder mig personligt til at se Clive Owen so 007

Clive Owen? Seriøst?

Jeg har kun set ham i BMW-reklamerne, og der er det begrænset hvor
meget han får lov til at lufte skuespillergenet.

Det er jo hellere ikke det store, han har lavet, så vidt jeg kan se på
IMDB.

Knud
--
"It's today!" said Piglet.
"My favorite day," said Pooh.

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-02-04 18:47

On Mon, 09 Feb 2004 18:09:32 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote:

> [...]
>meget han får lov til at lufte skuespillergenet.
>
>Det er jo hellere ikke det store, han har lavet, så vidt jeg kan se på

Men i min bog er han perfekt til 007-rollen. Jeg mener heller ikke Roger
Moore er noget stort skuespiller talent, men han passede som 007.
Han var ok i Bourne Identdity og nu kommer der jo et par nye film med ham.
Han skal nok blive go'

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-02-04 22:11

Således skrev Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> i
dk.kultur.film Mon, 09 Feb 2004 18:47:15 +0100:

[Clive Owen]

>Men i min bog er han perfekt til 007-rollen.

Aha, i din bog.
Jeg troede lige at du snakkede om reelle beslutninger. Det undrede mig
bare en smule at jeg ikke havde hørt om det før.

Tjah, han er da den klassiske type med det maskuline hageparti og
evnen til at smide sin øjenbryn i den typiske positur, så hvorfor
ikke?

Knud
--
Wit levels low. Attempting to compensate.

Fra : Zeki

Dato : 08-02-04 11:34

Alle nyheder vedrørende Bond 21 kan du finde her:
http://www.mi6.co.uk/sections/bond21/index.php3

mvh Zeki