Neo's Karburator! =))
Fra : Gundersen

Dato : 11-04-01 18:50

Hejsa

Jeg har en 17,5mm delloto karbu på min neo's, med en #90 dysse, den køre
ok, men jeg tror at den godt kan klare lidt mere benzin! =))

Hvilken vej skal skruen for at give mere benzin??

Jeg kan ikke lige huske det! =))
Den har fået et monster optræk, efter at Star Traffic'en blev monteret!
=))

Mvh Emil
p.s. der er kommet nogle nye billder af den! =)

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Doc Holliday

Dato : 11-04-01 21:56

Hvad er det du har monteret på den?

Fra : Gundersen

Dato : 11-04-01 22:46

Hej

> Hvad er det du har monteret på den?

Det står på min side, men det er monteret følgende: Polini 47mm Sport
Cylinder, Polini 17,5mm karbuator, Polini Variator, Polini Star Traffic Potte
og Polini blæserhjul.

Jeg har været ude og ræse lidt, her til aften, men den går død når den når en
50-60stykker. =((
Så siger den bare brrråååhhhhh.......... og kan næsten ikke trække mere! =((
Det er lige når variatoren kobler helt ud! =((

Den kan accelerere fra 0-50 på under 4 sek, men så går det totalt langsomt!
=((

Jeg ved ikke helt om den får formeget eller forlidt benz. =((
Kan i hjælpe mig??

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : RpR

Dato : 13-04-01 02:56

> [...]
=((
>Det er lige når variatoren kobler helt ud! =((

Hmm, for fed blanding. Prøv med en dyse der er et nummer mindre, hvis ikke
dit tændrør er meget lyst (det tror jeg ikke det er).
Hvad har du af tændrør?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 23-04-01 22:33

Hej

> Hmm, for fed blanding. Prøv med en dyse der er et nummer mindre, hvis ikke
> dit tændrør er meget lyst (det tror jeg ikke det er).

Det er egntligt meget fint lyssebrunt!

> Hvad har du af tændrør?

NGK B8ES!

Jeg tror at det er noget med vario'en at gøre! =)

Mvh Emil

P.s. Den køre ganske fint med 12mm og en 86dysse! =)

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : RpR

Dato : 24-04-01 06:09

>NGK B8ES!

Hmm, har selv BPR7ES.

>Jeg tror at det er noget med vario'en at gøre! =)

Kan være dine ruller er beskidte og derfor "fedter fast".
Ud med dem, rens dem i WD40 og tør dem af. Vario'en kan du forresten også
godt rense med WD40.
Så samler du skidtet ingen og ser hvordan den kører =)

Fra : Doc Holliday

Dato : 11-04-01 22:48

Hvis du skruer luftskruen ind, så laver den en federe blanding!

Hvad er det du har monteret ud over cabben?

MDH
Doc Holliday!