Guides virker ikke
Fra : Ole Nielsen

Dato : 08-02-04 11:05

Jeg har førsøgt at anvende nogle af de indbyggede guides men access skriver
at de ikke er installeret eller deaktiveret.

Jeg har under installationen af office xp valgt at installerer alt.

Nogle gode råd

Med venlig hilsen
Ole Nielsen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-02-04 12:22

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har førsøgt at anvende nogle af de indbyggede guides men access
skriver
> at de ikke er installeret eller deaktiveret.
>
> Jeg har under installationen af office xp valgt at installerer alt.

Har du obgså valgt at alt skal køre fra Harddisken? Selv om du vælger at
installere alt, er default indstillingen for en del komponenter, at de
først installeres ved første brug.

Jan

Fra : Ole Nielsen

Dato : 08-02-04 13:07

Jeg har efterhånden prøvet alle options men intet virker.

Ole

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:40261ba7$0$29377$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-02-04 14:00

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har efterhånden prøvet alle options men intet virker.

Har du prøvet at køre en repair. På dansk Find og ret fejl (under Hjælp)?

Jan

Fra : Ole Nielsen

Dato : 08-02-04 22:16

Nu har jeg forsøgt på en anden PC med den samme Office XP pakke og der
virker det.

Afinstallerede efterfølgende pakken på den første PC og geninstallerede men
det virker stadig ikke.

Det er lidt mystisk.

Mvh

meddelelse news:40263297$0$29317$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-02-04 23:19

> [...]
> virker det.
>
> Afinstallerede efterfølgende pakken på den første PC og geninstallerede

Det kunne tyde på en fejl i registreringsdatabasen, men jeg kan ikke
umiddlebart sige, hvad fejlen skulle bestå i.
Prøv evt at afinstallerere igen. Kontroller så registreringsdatabasen for
henvisninger til access, og slet dem du finder.
Prøv så at installere igen. Dert er desværre det eneste jeg umiddlebart kan
komem i tanke om.

Jan