Panther ver. ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-02-04 11:51

Hej!

Panther er siden den udkom, blevet opdateret flere gange (hvis jeg
husker ret )
Hvordan ser det ud hvis man køber en Panther nu. Er opdateringerne
kommet med på de disc som er i handlen eller er der ingen ændringer
foretaget ??

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 08-02-04 15:08

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> [...]
> Hvordan ser det ud hvis man køber en Panther nu. Er opdateringerne
> kommet med på de disc som er i handlen eller er der ingen ændringer

Hej Henry

Tror bestemt, at du skal regne med, at der ingen ændringer er i Panther,
hvis du køber den nu.

Det er stadig version 10.3

Og ikke andet.

Men jeg kan selvfølgelig være bagud
M.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-02-04 19:10

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej Henry
>
> Tror bestemt, at du skal regne med, at der ingen ændringer er i Panther,
> [...]

Tja...Vi andre er nået til 10.3.2, så lidt bagud er du vel
Jeg har lige installeret Pantheren, og det var ver 10.3, hvorefter
softwareopdatering bragte den op på 10.3.2
Det kan selvfølgelig være at jeg har fået en gammel æske, men jeg tror
ikke at man endnu har produceret cd'er hvor opdateringerne er med.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Morten Lind

Dato : 08-02-04 19:05

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Det kan selvfølgelig være at jeg har fået en gammel æske, men jeg tror
> ikke at man endnu har produceret cd'er hvor opdateringerne er med.

Jamen altså kæreste Kaj......Det er da også lige præcis nøjagtig det,
jeg skriver, ikke sandt?

Læs igen, Kaj - og opdag, at Henry spurgte, om der var opdateringer med
i Pantherpakken.

Jeg svarer ham, at det tror jeg bestemt ikke.

Og du bemærker så nøjagtigt det samme i din sidste sætning

Så det er da godt, at du og jeg er enige, ikke sandt, Kaj,-)

Hej fra
Morten, der kører Mac OS X, 10.3.2

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 08-02-04 20:23

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Jamen altså kæreste Kaj......Det er da også lige præcis nøjagtig det,
> jeg skriver, ikke sandt?

Jeg læser nu 10.3, som at man kører på første udgaven og ikke har
opgraderet yderligere. Det gjorde Kaj nok også, ikke

> Hej fra
> Morten, der kører Mac OS X, 10.3.2

Se det er jo straks præcisering af verionittis

/Preben (nogle kører allerede 10.3.3
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 08-02-04 20:42

> Jeg læser nu 10.3, som at man kører på første udgaven og ikke har
> opgraderet yderligere. Det gjorde Kaj nok også, ikke

> Se det er jo straks præcisering af verionittis
>
> /Preben (nogle kører allerede 10.3.3

Hæ, hæ Preben - den går ikke - det var ikke dét, Henry spurgte om - og
derfor heller ikke dét, jeg svarede på, men ganske sikkert dét, både du
og Kaj læste, men så må I vel til at søge brilletilskud...*GGGGGGG*

Så deeeeeeeeeeeet??????????.........

M., der aldrig kører uautoriserede opgraderinger*LOL*