Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop hjælp
Fra : Sabine

Dato : 08-02-04 10:31

Er der nogle som kender en god hjælpe hjemmeside, hvor man bl.a. kan læse om
hvordan man gør et billede til en stregtegning i Photoshop. Jeg har engang
fået fortalt en, men kan ikke huske den. Det skal helst være en dansk side,
og gerne til version 6.0 (7.0 også ok).

Fra : schlafen

Dato : 08-02-04 11:04

"Sabine" <jesperogsabine@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan man gør et billede til en stregtegning i Photoshop. Jeg har engang
> fået fortalt en, men kan ikke huske den. Det skal helst være en dansk

se evt tråd "Adobe filter" fra 22-01-04

Fra : Sabine

Dato : 08-02-04 11:15

Jeg kan kun gå tilbage til den 26/01/04

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-02-04 11:32

Sludder: http://groups.google.com

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Sabine

Dato : 08-02-04 11:16

Fra : schlafen

Dato : 08-02-04 11:34

> Jeg kan kun gå tilbage til den 26/01/04

her er hvad der stod...

"
Vi siger tak for hjælpen og inspiration til videre brug.
Jeg fandt faktisk en "Action" som fluks laver mig den fineste streg tegning
med mulighed for at finjustere den.
Det er faktisk første gang jeg prøver at bruge en "Action" Hold da op det er
noget der spiller.
Et lille hint til evt. downloadere fra siden http://share.studio.adobe.com
skal man åbenbart have sin PhotoShop åben inden man begynder sin download.
Ellers sker der ikke en dyt.

Denne Action fandt jeg under Main > Photoshop > Actions > Image Effects og
hedder Pencil Art Work ver 2.

"

---jeg har også prøvet den med held - god fornøjelse...