Kørselsfradrag ved jobsamtale
Fra : Henrik Petersen

Dato : 05-02-04 13:59

Hej læsere

Er der kørselsbradrag ved en jogsamtale?

henrik

Fra : Karl Viggo

Dato : 05-02-04 16:12

Nej - men hos nogle virksomheder er det kutyme at betale omkostningerne -
især hvis der er tale om nyuddannede eller nogen som må rejse langt-

Viggo

Fra : Henrik Petersen

Dato : 05-02-04 21:56

"Karl Viggo" <karlviggo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej - men hos nogle virksomheder er det kutyme at betale omkostningerne -
> især hvis der er tale om nyuddannede eller nogen som må rejse langt-
>
> Viggo

Takker for svaret....
henrik

Fra : Thomas

Dato : 05-02-04 16:21

Du kan få kørselsgodtgørelse fra AF, hvis det er en opslået stilling du
skriftligt er blevet indkaldt til. Du skal dog henvende dig til dem, før
samtalen finder sted

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 05-02-04 16:25

Og et lille tillæg til mit eget indlæg. Det kræver formodentligt at du er
arbejdsløs og tilmeldt AF

Mvh
Thomas

Fra : Carl

Dato : 05-02-04 23:07

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og et lille tillæg til mit eget indlæg. Det kræver formodentligt at du er
> arbejdsløs og tilmeldt AF

AF udsteder en rekvisition til DSB og som du aflevere og får en togbillet der er MÆRKET
hvilket medfører at du ikke kan sælge den igen og få
pengene

vh Carl

Fra : Thomas

Dato : 05-02-04 23:32

Skal jeg ikke kunne sige. Men du kan også få du udbetalt et beløb. Har ikke
selv benyttet det, men man beder om et kørselsgodtgørelseskema i skranken.
Får du desuden godtgørelse fra firmaet skal du straks meddele dette til AF

Mvh

Thomas