Forsikrings spørgsmål
Fra : Bf

Dato : 03-02-04 22:39

Hej..

Jeg var ude for en grim oplevelse, jeg kommer kørende ca 40-50km/t
der var åbenbart islag og rimelig glat. Jeg sidder i mine egne tanker, og
da jeg bremser begynder bilen at skride. Bilen glider over mod den modsatte
kørebane og er i vejen for en modkørende bil. den modkørende bil undviger
og skrider ud og rammer en lygtepæl. Der sker ikke noget med min bil.
Hvad siger forsikringen i denne sammenhæng, det hele kommer vel til at
gå på min ansvarsforsikring. eller er der nogle gange de giver f.eks. 70-30%
skyld. Jeg er dog ikke i tvivl at hvis jeg var mere opmærksom på islaget og
ikke
sad i mine egen tanker, kunne det have været undgået. men sket er sket...
desværre

Mvh.
Bf

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 22:48

Bf skriblede:
> Jeg var ude for en grim oplevelse,

Det sker da ret ofte for dig....hva', to
gange inden for 19 minutter :)

--
/Gevaldi

Fra : Bf

Dato : 03-02-04 22:56

> Bf skriblede:
>

> Det sker da ret ofte for dig....hva', to
> gange inden for 19 minutter :)

Sorry... men jeg kan dog ikke se den første mail jeg sendte..
ikke på TDC serveren.

Fra : Kristian Thy

Dato : 03-02-04 23:45

Bf uttered:
> Sorry... men jeg kan dog ikke se den første mail jeg sendte..
> ikke på TDC serveren.

En lille tommelfingerregel: Hvis du ikke får et vindue med en
fejlmeddelelse, så er din besked blevet korrekt afsendt.

\\kristian
--
I need a googlebot to index my flat.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 10:41

"Bf" <ingenmail@ingenmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad siger forsikringen i denne sammenhæng, det hele kommer vel til at
> gå på min ansvarsforsikring. eller er der nogle gange de giver f.eks.
70-30%
> skyld.

Du burde stå til ansvar for det hele, men nogen folk slipper ved, at ikke
vedkende sig skylden.
Vi blev selv torpederet i vores egen vejbane engang ( det var i et sving,
hvor modkørende havde for meget fart på ) og vores bil blev totalskadet. Vi
fik ½ skyld, fordi modparten ikke vil vedkende sig skylden.

Det kan selvfølgelig betyde noget, at det var glat, det ved jeg så ikke, men
det var dig, der befandt dig, på den forkerte side af vejen.

Mvh. www.tjekmig.dk