Stefan skriblede:
> Fejlen er jo er stort irritiationsmoment for mig! Hvordan kan jeg evt.
> gå vidre med sagen og finde ud af mangler er stor nok?
Forbrugerklagenævnet, hvis forhandleren ikke reagerer på at du henviser til
dine rettigheder iflg. Købeloven. Prøv at gøre forhandleren det klart først.
Skal du via nævnet kommer det til at tage tid.
Jeg går her ud fra at du har købt den som forbruger.
> De 2 månder har altså ingen betydning?
Kun for, som Henning svarer, om du har reklameret rettidigt. Det tolker jeg
dog at du har idet du åbenbart allerede har haft den sendt ind til
reparation, dvs. jeg går ud fra du reklamerede inden to måneder efter du
opdagede fejlen. Selvom der evt. er gået lidt længere tid er det ikke givet
at du mister dine beføjelser - det er en skønssag (dvs. i sidste ende en
domstolsafgørelse).
David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923