Dom
Fra : Peter G C

Dato : 27-01-04 11:51

Er der nogen af jer der har hørt eller set noget vedr. en forholdsvis ny dom
fra højesteret vedr. kopiering af tøj - det skulle angiveligt være noget
Bestseller -Levis noget.

/Peter

Fra : Rune Wold

Dato : 27-01-04 11:56

Peter G C wrote:

[klip]

> Er der nogen af jer der har hørt eller set noget vedr. en forholdsvis ny dom
> fra højesteret vedr. kopiering af tøj - det skulle angiveligt være noget
> Bestseller -Levis noget.

Der er dom, der vedrører Diesel, som ikke er trykt endnu:

http://www.domstol.dk/shownewslistnews.asp?id=335&sortfield335=2&direction335=desc&doshow335=1&searchword335=Bestseller&category335=42&newsid335=518

/Rune Wold

Fra : MAndersen

Dato : 27-01-04 12:05

> [...]
dom
> fra højesteret vedr. kopiering af tøj - det skulle angiveligt være noget

Jeg mener at have læst det i Børsen eller Erhvervsbladet, jeg ser lige efter
i artikelarkivet

MAndersen

Fra : MAndersen

Dato : 27-01-04 12:13

> [...]
dom
> fra højesteret vedr. kopiering af tøj - det skulle angiveligt være noget

Dette var hvad jeg kunne finde på børsen - har du selv adgang?

Børsen Man 20 Aug 2001 / Sektion: 1
Side(r): 8 / VIRKSOMHEDER

Design bedre beskyttet efter dom

Modetøjsvirksomheden Blues er dømt for at kopiere Munthe plus
Simonsen-produkt. Den dømte kan selv bruge dommen

Fra : Peter G C

Dato : 27-01-04 12:36

PRINS!

Tusind tak til jer begge to!