/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Kontorstol i stykker (igen igen)
Fra : DS


Dato : 19-01-04 23:48

Hey alle

Jeg har fået købt en kontorstol i Jysk, i august sidste år - altså for ca. 5
mdr. siden. For ca. 2 måneder siden skete det at ryglænet gik i stykker. Der
skete simpelthen det at mens jeg lænede mig tilbage, "knækkede" plastikken i
ryglænet der holder om den stang der går fra stolen. Dernæst var stolen jo
næsten ubrugelig, da den jernstang jo er gået igennem plastikken og stikker
én direkte i ryggen -- meget ubehagligt.

Nu skal det siges at jeg ikke er særlig "stor" - tværtimod, så det er klart
at der er tale om en meget dårlig konstureret stol/ryglæn.

Den gang fik jeg så et helt nyt ryglæn, og det var så fint nok. I dag er det
samme dog sket igen, og nu er jeg ved at være træt af det.

Spørgsmålet er så - kan jeg gå i butikken og kræve mine penge tilbage, eller
kan de godt tilbyde endnu en ombytning? Hvis jeg *kan* kræve pengene
tilbage, og de nægter at efterkomme dette, hvilke paragraffer kan jeg så
smide efter dem?

Det er jo tydeligt at der er noget galt i stolens konstruktion, når den så
let går i stykker, så det samme vil nok ske igen.

Håber der er nogle der kan hjælpe :)

FUT: dk.videnskab.jura

/Daniel



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste