|
| Køb hos "Shg.dk" / advarsel Fra : Hans |
Dato : 19-01-04 16:41 |
|
Blot til I andres orientering.
Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og billiger
vare.
Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
returneret / udlignet !! ??" <
Hvortil Shg.dk svarer:
>"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning).. Herefter
kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
!!!!!
Go jagt.
hans
| |
Morten Trab (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Morten Trab |
Dato : 19-01-04 16:47 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
> >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
Hvis den er bestilt inden 19.30 i hverdage, bliver den afsendt samme dag,
derfor er der ikke noget de kan gøre...
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
Lyder da kun rimeligt...
--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab
Web: http://www.blackchart.dk
Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.
| |
Hans (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 19-01-04 17:38 |
|
Bestillingen skete efter 19.30 og der var IKKE afsendt noget fra Shg.
Jeg har kun modtaget den ændrede bestilling.
Jeg beder jo ikke om at få alle pengene retur, men kun prisforskellen - evt
udlignet med andet.
Mvh.
hans
"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
news:bugu25$tuj$1@svr-1.homedir.dk...
> "Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
>
> > >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> > Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
> billiger
> > vare.
> >
> > Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> > returneret / udlignet !! ??" <
> >
> > Hvortil Shg.dk svarer:
> > >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
> Hvis den er bestilt inden 19.30 i hverdage, bliver den afsendt samme dag,
> derfor er der ikke noget de kan gøre...
>
> > For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
> Herefter
> > kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende
beløb
> > !!!!!
>
> Lyder da kun rimeligt...
>
> --
>
> Mvh,/Best regards,
> Morten Trab
> Web: http://www.blackchart.dk
>
> Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.
>
>
| |
Morten Trab (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Morten Trab |
Dato : 19-01-04 16:49 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
Det er jo ikke deres fejl at du har ændret bestillingen, så det kan jeg slet
ikke se noget forkert i...
Ville du da bare have beholdt begge varer??
--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab
Web: http://www.blackchart.dk
Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.
| |
Uffe S. Callesen (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Uffe S. Callesen |
Dato : 19-01-04 17:01 |
|
Ja jeg (trods min vanlige modvilge mod SHG) kan nu ikke lige se hvad
problemet er i denne sag :)
Hvis Hans har modtaget den vare han har betalt for..... må han naturligvis
returnere den of få pengene tilbage, hvis han ikke ønsker den.
--
-----
Mail mig på uffe <snabelA> blahh <dot> dk
"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> wrote in message
news:bugu5q$tvp$1@svr-1.homedir.dk...
> "Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
>
> > For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
> Herefter
> > kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende
beløb
> > !!!!!
>
> Det er jo ikke deres fejl at du har ændret bestillingen, så det kan jeg
slet
> ikke se noget forkert i...
> Ville du da bare have beholdt begge varer??
>
> --
>
> Mvh,/Best regards,
> Morten Trab
> Web: http://www.blackchart.dk
>
> Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.
>
>
| |
Ukendt (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-01-04 17:58 |
|
Enig!
Enig!
Har selv lige (inden for de sidste 2 mdr.) haft en mellemværende med shg.dk.
men det er en helt anden snak, der kan ses længere nede... Men den endte med
et "ok" resultat.
--
Med Venlig Hilsen
Anders Ugelvig
Byt --(a)-- med @
| |
ab (19-01-2004)
| Kommentar Fra : ab |
Dato : 19-01-04 21:45 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:buh0r7$e46$1@sunsite.dk...
> Bestillingen skete efter 19.30 og der var IKKE afsendt noget fra Shg.
> Jeg har kun modtaget den ændrede bestilling.
>
> Jeg beder jo ikke om at få alle pengene retur, men kun prisforskellen -
evt
> udlignet med andet.
>
Nej, nu må I da have fået noget galt i halsen. At det skulle være OK, at SHG
når at ændre ordren, men ikke "kan nå" at sende manden det for meget
betalte, kan I da vel ikke mene ???
ab (der af egen erfaring ikke kunne drømme om at handle hos SHG)
| |
Lykke (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Lykke |
Dato : 19-01-04 17:00 |
|
Var den første varer afsendt så er det sku da klart at du skal betale for
retuneringen. Men bortset fra dette så skal du være glad for at det ikke er
en varer der har været i stykker og skal igennem deres parpirløse mølle. Jeg
opgav handlen da jeg efter lange og seje forhandlinger ikkke kunne få det
nett-gear jeg havde bestilt og betalt for. Det kostede mange timer foran
komputeren.
Poul
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> Blot til I andres orientering.
>
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
> >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
>
> Go jagt.
> hans
>
>
>
| |
Olsen (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Olsen |
Dato : 19-01-04 17:00 |
|
Aldrig haft problemer med shg.dk
/Olsen
| |
Harbo (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Harbo |
Dato : 19-01-04 17:03 |
|
Jeg er ked af at sige det, men om man kan lide det eller ej, så er de jo
reelle nok.
De har et adminstrativt system der jo ikke er gratis at bruge, og når du så
benytter systemet er du jo en udgift for dem, og narturligt nok vil de have
den dækket. Prøv eksempelvis at tænke to sekunder over hvor stor avance der
er på IT produkter idag...
Det du har givet for den "billiger vare" skal jo nu betale dels for varen
selv, og dels for det det koster dem at rette den fejl du har lavet.
Beklager, men dit eneste argument mod dem er jo blot at deres service ikke
er bedre end det man normalt kan finde. Er den dårligere...? Det synes jeg
egentlig ikke.
Det væsentlige her er at jeg mener man på passe på med at råbe ulv, og svine
til.
Som jeg ser det bør man kun poste advarsler om handler der indeholder
bedrageri, udtalt dårlig moral, bondefangeri eller lignende alvorlige
handlinger. Ellers tror jeg der går inflation i mudderkastningen.
My 5 cent.
- Harbo
| |
Michael (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Michael |
Dato : 20-01-04 05:03 |
|
[snip]
> De har et adminstrativt system der jo ikke er gratis at bruge, og når du
så
> benytter systemet er du jo en udgift for dem, og narturligt nok vil de
have
> den dækket. Prøv eksempelvis at tænke to sekunder over hvor stor avance
der
> er på IT produkter idag...
>
>
> - Harbo
>
>
Skal jeg så betale et gebyr for Bilka´s husleje, når jeg besøger dem. eller
hvad med en "entre-billet" til føtex fordi de har en stor eludgift ?! ;P
Jeg forstår godt dit argument, men det er blot uheldigt formuleret.
Som jeg ser det, er det kun fair at en virksomhed holdes skadesfri overfor
en faktisk omkostning, der direkte kan relateres til en specitik kunde.
Et "administrativt system" har efter min mening ikke noget at gøre med en
kunde.
Med venlig hilsen
Michael Weber
| |
S (19-01-2004)
| Kommentar Fra : S |
Dato : 19-01-04 17:13 |
|
Hans skrev news:bugth0$hic$1@sunsite.dk
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
Selvfølgelig skal du betale portoen. Hvorfor skal vi andre kunder hos Shg
betale for at du afgiver bestillinger du fortryder? Det er da trist at
betale den ekstra porto, men din "fejl" og da slet ikke noget som vedkommer
mig som kunde der.
| |
PM (19-01-2004)
| Kommentar Fra : PM |
Dato : 19-01-04 18:05 |
|
Ka I ikke lave noget selvjustits ???
Eksempelvis læse problematikken inden I sætter jer hen og skribler.
Manden bestiller en vare..... den er ikke afsendt, endsige behandlet......
Manden ændrer sin bestilling inden for 1 time.... er det svært at smide den
første ordre væk ?? eller anullere den ???
Beklager..... er enig i dårlig kundeservice
Preben Müller
S wrote:
> Hans skrev news:bugth0$hic$1@sunsite.dk
>> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
>> Herefter kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det
>> pågældende beløb !!!!!
>
> Selvfølgelig skal du betale portoen. Hvorfor skal vi andre kunder hos
> Shg betale for at du afgiver bestillinger du fortryder? Det er da
> trist at betale den ekstra porto, men din "fejl" og da slet ikke
> noget som vedkommer mig som kunde der.
| |
Harbo (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Harbo |
Dato : 19-01-04 18:11 |
|
> Beklager..... er enig i dårlig kundeservice
>
> Preben Müller
JA! Det er meget muligt, men jeg vil MEGET gerne oppunere imod at dette
bliver til et forum hvor man debaterer om servicen, da man nu købte en
musemåtte, var middel-dårlig, dårlig, eller bare middel.
Dette er et markedsforum til køb og salg af produkter, og som sådan kan jeg
til nøds acceptere at man advarer imod bedragere og ulovlige handlende, men
at diskutere niveauet på diverse butikkers LOVLIGE kundeservice er fyld!
Ideen er som sådan acceptabel, men så opret jeres eget forum!
En ellers glad handlende på d.m.p.e. :)
- Harbo
| |
PM (19-01-2004)
| Kommentar Fra : PM |
Dato : 19-01-04 18:31 |
|
Harbo wrote:
>> Beklager..... er enig i dårlig kundeservice
>>
>> Preben Müller
>
> > Dette er et markedsforum til køb og salg af produkter, og som sådan
> kan jeg til nøds acceptere at man advarer imod bedragere og ulovlige
> handlende,
Harbo ??? Tror osse du har svært ved at læse indenad elers har jeg
misforstået gruppens sigte. Jeg mener der er andre grupper for salg, ret mig
hvis jeg tager fejl og IKKE kan læse indenad
men at diskutere niveauet på diverse butikkers LOVLIGE
> kundeservice er fyld! Ideen er som sådan acceptabel, men så opret
> jeres eget forum!
>
>Mener nok med den om sig gribende nethandel, at ALLE mistænkelige selskaber
skal frem i lyset, men måske ikke med de store ord. Synes nok der i gruppen
er hårrejsende eksempler, og er da glad for at få de brådne kar oplyst, frem
for selvoplevet
Preben Müller
| |
Knud Gert Ellentoft (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 19-01-04 19:09 |
|
"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev :
>Harbo ??? Tror osse du har svært ved at læse indenad elers har jeg
>misforstået gruppens sigte. Jeg mener der er andre grupper for salg, ret mig
>hvis jeg tager fejl og IKKE kan læse indenad
Før du trykker på send, så læg mærke til hvor mange grupper
indlægget er postet i, hvilket man absolut ikke bør gøre.
Vi kan jo ikke se i hvilken gruppen, du har set indlægget.
Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud
| |
JBH (19-01-2004)
| Kommentar Fra : JBH |
Dato : 19-01-04 18:05 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> Blot til I andres orientering.
>
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
> >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
Prøv ved en FEJL, en aften (mener det er efter kl 19.00) at komme til at
bestille en synstid til dagen efter. Prøv derefter om du kan annulere tiden
OG få Synsgebyret annuleret
God fornøjelse
mvh
JBH
| |
Martin / Fårevejle (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Martin / Fårevejle |
Dato : 19-01-04 19:11 |
|
>
> Prøv ved en FEJL, en aften (mener det er efter kl 19.00) at komme til at
> bestille en synstid til dagen efter. Prøv derefter om du kan annulere
tiden
> OG få Synsgebyret annuleret
Been there got da fuckin T-shirt ;)
>
>
| |
Hans (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 19-01-04 19:35 |
|
Undskyld x-post "jura" og andre hvis det var forkert.
Ellers blev jeg jo så meget klogere af at "prøve" den handel.
Gad vide hvor stort beløb de bare "uden videre" ville beholde som
"ekspeditionsgebyr" for at ændre sådan en fejlbestilling ?
God aften
Hans
"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400c1ddb$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> >
> > Prøv ved en FEJL, en aften (mener det er efter kl 19.00) at komme til at
> > bestille en synstid til dagen efter. Prøv derefter om du kan annulere
> tiden
> > OG få Synsgebyret annuleret
>
> Been there got da fuckin T-shirt ;)
> >
> >
>
>
| |
Hans Jørgensen (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 19-01-04 23:06 |
|
"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400c0e39$0$30070$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Prøv ved en FEJL, en aften (mener det er efter kl 19.00) at komme til at
> bestille en synstid til dagen efter. Prøv derefter om du kan annulere
tiden
> OG få Synsgebyret annuleret
>
Det er et utroligt dårligt ksempel du der fremdrager.
Du tropper op på synshallen på det tidspunkt du har booket, og meddeler at
du ikke ønsker at gennemfører synet.
Du bliver så slettet af listen, med markeringen >annuleret efter kundens
ønske<
MVH Hans
| |
JBH (20-01-2004)
| Kommentar Fra : JBH |
Dato : 20-01-04 00:19 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:XZYOb.4800$3b1.2803@news.get2net.dk...
>
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:400c0e39$0$30070$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > Prøv ved en FEJL, en aften (mener det er efter kl 19.00) at komme til at
> > bestille en synstid til dagen efter. Prøv derefter om du kan annulere
> tiden
> > OG få Synsgebyret annuleret
> >
>
> Det er et utroligt dårligt ksempel du der fremdrager.
Nåh. den forstod du ikke, så må jeg hellere forklare.
Man logger ind på SBi's hjemmeside og kigger efter synstider. Dem som ligger
tidsmessigt tættest på, står først. Tider til dagen efter står øverst.
Kommer du til at klikke på en af disse, efter kl 19.00 (mener jeg), fanger
bordet. "synstid bestilt" Du kan godt annulere tiden, men gebyr på 200kr er
pålagt til næste gang køretøjet skal synes, også selvom du øjeblikkelig
forsøger at annulerer.
Der er telefonåbent til kl. 22.00 Ring og forklar situationen. Du kan stadig
godt annulere tiden, men gebyret kan IKKE annuleres.
Snip. En masse fra en som ikke har stået i situationen ?
mvh
JBH
| |
Martin / Fårevejle (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Martin / Fårevejle |
Dato : 20-01-04 01:13 |
|
> Man logger ind på SBi's hjemmeside og kigger efter synstider. Dem som
ligger
> tidsmessigt tættest på, står først. Tider til dagen efter står øverst.
> Kommer du til at klikke på en af disse, efter kl 19.00 (mener jeg), fanger
> bordet. "synstid bestilt" Du kan godt annulere tiden, men gebyr på 200kr
er
> pålagt til næste gang køretøjet skal synes, også selvom du øjeblikkelig
> forsøger at annulerer.
> Der er telefonåbent til kl. 22.00 Ring og forklar situationen. Du kan
stadig
> godt annulere tiden, men gebyret kan IKKE annuleres.
´¨
Har været der. Ringede osse ind, og hun ville skam gerne men "det kan
computeren ikke". jeg skulle booke en tid men fik trykker 3 pixel over - og
fik booket en tid kl 7.10 næste dag hvor man ikke lige kan nå at leje
prøveplader inden da ingen motorkontorer åbner inden ..........
Nå vi er vist ved at være OT ;)
>
| |
Hans Jørgensen (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 20-01-04 08:45 |
|
JBH Skriver.
"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400c65f0$0$244$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
>
> Nåh. den forstod du ikke, så må jeg hellere forklare.
>
Jo det vil jeg da rigtigt nok håbe, men læs nu lidt videere!!
> Man logger ind på SBi's hjemmeside og kigger efter synstider. Dem som
ligger
> tidsmessigt tættest på, står først. Tider til dagen efter står øverst.
> Kommer du til at klikke på en af disse, efter kl 19.00 (mener jeg),
Forkert, Deadline af annulering af bestilte tider er kl. 1800.
> fanger
> bordet. "synstid bestilt" Du kan godt annulere tiden, men gebyr på 200kr
er
> pålagt til næste gang køretøjet skal synes, også selvom du øjeblikkelig
> forsøger at annulerer.
Læs lidt videre.
> Der er telefonåbent til kl. 22.00 Ring og forklar situationen. Du kan
stadig
> godt annulere tiden, men gebyret kan IKKE annuleres.
>
Rigtigt - men jeg taler/skriver ikke noget om at ringe, derimod kommer jeg
til den aftalte tid og siger at jeg ikke er instillet på at få gennemført
synet, altså et "kundeønske".
>
> Snip. En masse fra en som ikke har stået i situationen ?
>
Læs nu lige mit første indlæg endnu en gang, måske du så kan se at det du
her skriver ikke har noget med den fremgangsmåde at gør som jeg beskriver.
Jeg vil mene at min viden i det spørgsmål er mindst på højde med din, da jeg
er ansat i SBI;-/
Forstat god dag
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
JBH (20-01-2004)
| Kommentar Fra : JBH |
Dato : 20-01-04 21:29 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:Os5Pb.27$787.26@news.get2net.dk...
> JBH Skriver.
>
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:400c65f0$0$244$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> >
> >
> > Nåh. den forstod du ikke, så må jeg hellere forklare.
> >
> Jo det vil jeg da rigtigt nok håbe, men læs nu lidt videere!!
>
> > Man logger ind på SBi's hjemmeside og kigger efter synstider. Dem som
> ligger
> > tidsmessigt tættest på, står først. Tider til dagen efter står øverst.
> > Kommer du til at klikke på en af disse, efter kl 19.00 (mener jeg),
>
> Forkert, Deadline af annulering af bestilte tider er kl. 1800.
>
Korrekt, jeg har selv været inde på siden. Lidt er der sket siden jeg var
der sidst, for nu gør de tydelig opmærksom på at man ikke kan annulere
tider, til dagen efter. kl.18.00.
> > fanger
> > bordet. "synstid bestilt" Du kan godt annulere tiden, men gebyr på 200kr
> er
> > pålagt til næste gang køretøjet skal synes, også selvom du øjeblikkelig
> > forsøger at annulerer.
>
> Læs lidt videre.
>
> > Der er telefonåbent til kl. 22.00 Ring og forklar situationen. Du kan
> stadig
> > godt annulere tiden, men gebyret kan IKKE annuleres.
> >
> Rigtigt - men jeg taler/skriver ikke noget om at ringe, derimod kommer jeg
> til den aftalte tid og siger at jeg ikke er instillet på at få gennemført
> synet, altså et "kundeønske".
> >
Er det noget som står nogle steder ? jeg har ikke kunnet finde noget på
hjemmesiden.
Underligt at det ikke skulle koste gebyr, at annulere.
> > Snip. En masse fra en som ikke har stået i situationen ?
> >
>
> Læs nu lige mit første indlæg endnu en gang, måske du så kan se at det du
> her skriver ikke har noget med den fremgangsmåde at gør som jeg beskriver.
>
> Jeg vil mene at min viden i det spørgsmål er mindst på højde med din, da
jeg
> er ansat i SBI;-/
>
Jo Hans,Jeg forstod godt hvad du skrev, men jeg må indrømme jeg ikke troede
på det. Især fordi jeg jo ringede og spurgte damen hos SBI om der ikke var
nogen muligheder for at annulere mit fejlklik og og slippe for gebyret, En
"telefonekspedient hos SBI burde jo kende reglerne.
Der var da ikke noget jeg hellere ville have gjort, end at have kørt om til
SBI, dagen efter, og derved have sparet de 200kr. Det havde taget mig 5
minutter. Men som jeg skriver, "Telefonekstedienten" jeg ringede til hos
SBI. fortalte mig bare ikke om muligheden.
> Forstat god dag
Jamen selv fortsat god dag.
mvh
Johnny
| |
Hans Jørgensen (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 20-01-04 21:25 |
|
"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400d8f94$0$219$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
> Er det noget som står nogle steder ? jeg har ikke kunnet finde noget på
> hjemmesiden.
> Underligt at det ikke skulle koste gebyr, at annulere.
>
Må jo så indrømme at det først er indført omkring august/september sidste
år.
>
> Jo Hans,Jeg forstod godt hvad du skrev, men jeg må indrømme jeg ikke
troede
> på det. Især fordi jeg jo ringede og spurgte damen hos SBI om der ikke var
> nogen muligheder for at annulere mit fejlklik og og slippe for gebyret, En
> "telefonekspedient hos SBI burde jo kende reglerne.
Ja det burde de ganske rigtigt, men - du sku' bare vide!!
Noget af humlen ved hele telefonkonceptet er at der gennem det sidst år er
sket nogle - til tider, uovervejede strukturændringer som må indrømmes -
ikke har været til gavn for kunderne, - tværtimod.
> Der var da ikke noget jeg hellere ville have gjort, end at have kørt om
til
> SBI, dagen efter, og derved have sparet de 200kr. Det havde taget mig 5
> minutter. Men som jeg skriver, "Telefonekstedienten" jeg ringede til hos
> SBI. fortalte mig bare ikke om muligheden.
>
Jeg tror vi nu skal stoppe her i tråden, du skal være velkommen til at maile
mig direkte, blot du fjerner XXX i mailadrs.
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
Bernhard Ege (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Bernhard Ege |
Dato : 20-01-04 09:22 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> wrote in message
news:XZYOb.4800$3b1.2803@news.get2net.dk...
>
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:400c0e39$0$30070$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > Prøv ved en FEJL, en aften (mener det er efter kl 19.00) at komme
til at
> > bestille en synstid til dagen efter. Prøv derefter om du kan
annulere
> tiden
> > OG få Synsgebyret annuleret
> >
>
> Det er et utroligt dårligt ksempel du der fremdrager.
>
> Du tropper op på synshallen på det tidspunkt du har booket, og
meddeler at
> du ikke ønsker at gennemfører synet.
>
> Du bliver så slettet af listen, med markeringen >annuleret efter
kundens
> ønske<
Og så betaler man 200kr for annuleringen?
mvh Bernhard
| |
Hans Jørgensen (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 20-01-04 09:51 |
|
Bernhard Ege skriver (fejlagtigt)
"Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse
news:Vy5Pb.31$KX6.9@news.get2net.dk...
>
> >
> > Du bliver så slettet af listen, med markeringen >annuleret efter
> kundens
> > ønske<
>
> Og så betaler man 200kr for annuleringen?
>
NEJ...
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
Bernhard Ege (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Bernhard Ege |
Dato : 20-01-04 17:41 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> wrote in message
news:vq6Pb.53$KB7.9@news.get2net.dk...
> Bernhard Ege skriver (fejlagtigt)
>
> "Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse
> news:Vy5Pb.31$KX6.9@news.get2net.dk...
> >
> > >
> > > Du bliver så slettet af listen, med markeringen >annuleret efter
> > kundens
> > > ønske<
> >
> > Og så betaler man 200kr for annuleringen?
> >
>
> NEJ...
Hmm det kunne bilinspektionen sgu godt have fortalt mig da jeg ringede
derind så jeg kunne spare de 200kr. Sikke nogle røvhuller. Jeg fik min
bil smadret aftenen før jeg skulle til syn (den kunne fint køre, kun
venstre lygteparabol plus det omkringliggende var ødelagt).
Desuden var det et spørgsmål så hvordan kan jeg skrive sådan et
fejlagtigt?
Nå, dette er ikke helt relevant her men det bestyrker mistanken om at
SBI er en pengemaskine.
mvh Bernhard
| |
Hans Jørgensen (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 20-01-04 20:24 |
|
"Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse
news:YRcPb.225$vm4.45@news.get2net.dk...
>
>
> Hmm det kunne bilinspektionen sgu godt have fortalt mig da jeg ringede
> derind så jeg kunne spare de 200kr. Sikke nogle røvhuller. Jeg fik min
> bil smadret aftenen før jeg skulle til syn (den kunne fint køre, kun
> venstre lygteparabol plus det omkringliggende var ødelagt).
>
Hvis din bil var smadret så meget at den ikke lovligt kunne køre til syn,
kan du evt. med et udskrift fra forsikringssag eller politiraport for
tilbagebetalt de 200 kr. Blot er der den hage ved det at du skal skrive en
begæring herom med angivelse af årsag, indeholdende ulykkestidspunktet som
jo naturligvis skal være så tidligt at du ikke kunne nå at annulere synet
inden kl.1800.
> Desuden var det et spørgsmål så hvordan kan jeg skrive sådan et
> fejlagtigt?
>
Jamen - jeg har lige fortalt dig at du var forket på den - derfor (og
undskyld).
> Nå, dette er ikke helt relevant her men det bestyrker mistanken om at
> SBI er en pengemaskine.
>
>
Enig men det kan man jo nok ikke laste de ansatte for, da det jo ikke er os
der fastsætter taksterne.
Og fra første færd hed det jo da også fra politisk hold at det ikke skulle
være en indtægtkilde (læs pengemaskine), men blot "hvile i sig selv". Vel
nok den reele baggrund for at synsgebyret ikke er steget de sidste to år,
efter at FDM ganske rigtigt påpegede de reele omkostninger ved syn.
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
JBH (20-01-2004)
| Kommentar Fra : JBH |
Dato : 20-01-04 21:34 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:PHfPb.293$IF4.102@news.get2net.dk...
>
> "Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse
> news:YRcPb.225$vm4.45@news.get2net.dk...
> >
> >
> > Hmm det kunne bilinspektionen sgu godt have fortalt mig da jeg ringede
> > derind så jeg kunne spare de 200kr. Sikke nogle røvhuller. Jeg fik min
> > bil smadret aftenen før jeg skulle til syn (den kunne fint køre, kun
> > venstre lygteparabol plus det omkringliggende var ødelagt).
> >
> Hvis din bil var smadret så meget at den ikke lovligt kunne køre til syn,
> kan du evt. med et udskrift fra forsikringssag eller politiraport for
> tilbagebetalt de 200 kr. Blot er der den hage ved det at du skal skrive en
> begæring herom med angivelse af årsag, indeholdende ulykkestidspunktet som
> jo naturligvis skal være så tidligt at du ikke kunne nå at annulere synet
> inden kl.1800.
>
>
>
> > Desuden var det et spørgsmål så hvordan kan jeg skrive sådan et
> > fejlagtigt?
> >
> Jamen - jeg har lige fortalt dig at du var forket på den - derfor (og
> undskyld).
>
> > Nå, dette er ikke helt relevant her men det bestyrker mistanken om at
> > SBI er en pengemaskine.
> >
> >
> Enig men det kan man jo nok ikke laste de ansatte for, da det jo ikke er
os
> der fastsætter taksterne.
>
Korrekt, men man kan vel laste de ansatte at de ikke er kompetente til at
oplyse "kunderne" om reglerne når man kontakter dem. ?
mvh
JBH
| |
Hans Jørgensen (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 20-01-04 21:34 |
|
"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400d90db$0$183$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Korrekt, men man kan vel laste de ansatte at de ikke er kompetente til at
> oplyse "kunderne" om reglerne når man kontakter dem. ?
>
Ja.
Men nok ikke helt de som du har haft kontakt med. Måske de ikke har fået den
relevante info desangående, eller p.g.a. arbejdspres ikke har tid til at
læse om relevante ændringer. p.g.a. alle de kunder der ringer. UPS den var
nok liiidddt ond. Men ikke ment sådan;-/
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
JBH (20-01-2004)
| Kommentar Fra : JBH |
Dato : 20-01-04 22:51 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:eJgPb.322$Wk6.229@news.get2net.dk...
>
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:400d90db$0$183$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > Korrekt, men man kan vel laste de ansatte at de ikke er kompetente til
at
> > oplyse "kunderne" om reglerne når man kontakter dem. ?
> >
>
> Ja.
>
> Men nok ikke helt de som du har haft kontakt med. Måske de ikke har fået
den
> relevante info desangående, eller p.g.a. arbejdspres ikke har tid til at
> læse om relevante ændringer. p.g.a. alle de kunder der ringer. UPS den var
> nok liiidddt ond. Men ikke ment sådan;-/
>
Nej nej :-/
Men
Hvad tror der var sket hvis et privat firma behandlede kunder på den måde. ?
(Folk handlede et andet sted fremover, nåå nej det kan de ikke)
Hvis ansvar er det at de ansatte ikke kender deres egne regler, eller
vildleder kunderne. ? ( er "statsansatte" ikke ansvarlig for deres
handlinger ?)
Havde jeg begået en fejl som kostede en kunde penge (og kunden opdagede det
ville det firma jeg er ansat i, da betale, og holde kunden skadesløs.(og
jeg få en skideballe )
Mon ikke et privat firma var blevet sendt til forbrugerklagenævnet eller
lignende hvis de opførte sig som SBI.
Jeg har forresten også prøvet at komme for sent (jeg var der kun 5 minutter
inden syn) Sur røv. Udeblivelse = gebyr og ny tid. Så, på andre punkter
bliver reglerne godt nok overholdt
Nå men nu tror jeg vi skal stoppe den her OT. diskussion :-/
mvh
JBH
Ps. dette er ikke et personligt angreb mod dig, Hans
I øvrigt har de sidste par mekanikere jeg har mødt hos SBI, har været fair
nok.
| |
Hans Jørgensen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 21-01-04 21:21 |
|
"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400da2d7$0$30063$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Nej nej :-/
>
> Men
> Hvad tror der var sket hvis et privat firma behandlede kunder på den måde.
?
> (Folk handlede et andet sted fremover, nåå nej det kan de ikke)
>
Nej desværre
> Hvis ansvar er det at de ansatte ikke kender deres egne regler, eller
> vildleder kunderne. ? ( er "statsansatte" ikke ansvarlig for deres
> handlinger ?)
Obejktivt de ansattes..
> Havde jeg begået en fejl som kostede en kunde penge (og kunden opdagede
det
> ville det firma jeg er ansat i, da betale, og holde kunden
skadesløs.(og
> jeg få en skideballe )
>
Det gør vi skam også, en synsmedarbejder havde i går forbyttet
registreringatest på to kunders biler. Da den ene skulle bruge atesten i dag
for omregistrering, får de begge betalt deres ekstra køretur
> Mon ikke et privat firma var blevet sendt til forbrugerklagenævnet eller
> lignende hvis de opførte sig som SBI.
>
Det er skam også sket for SBI.
> Jeg har forresten også prøvet at komme for sent (jeg var der kun 5
minutter
> inden syn) Sur røv. Udeblivelse = gebyr og ny tid.
Surt når det sker. Nu er medarbejderne jo også mennesker (heldigvis) med
større eller mindre humørsvingninger.
> Så, på andre punkter
> bliver reglerne godt nok overholdt
>
Til tider jeg, til andre tider og tilfælde bliver der lavet plads
> Nå men nu tror jeg vi skal stoppe den her OT. diskussion :-/
>
Du har fuldstændig ret. Undrer mig allerede!!!
>
> Ps. dette er ikke et personligt angreb mod dig, Hans
Sådan har jeg heller ikke opfattet.
> I øvrigt har de sidste par mekanikere jeg har mødt hos SBI, har været fair
> nok.
>
Heldigvis er der flest af disse. arbejder selv sammen med tre af slagsen
EOD...
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
Henning Sørensen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Henning Sørensen |
Dato : 21-01-04 20:01 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:eJgPb.322$Wk6.229@news.get2net.dk...
>
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:400d90db$0$183$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > Korrekt, men man kan vel laste de ansatte at de ikke er kompetente til
at
> > oplyse "kunderne" om reglerne når man kontakter dem. ?
> >
>
> Ja.
>
> Men nok ikke helt de som du har haft kontakt med. Måske de ikke har fået
den
> relevante info desangående, eller p.g.a. arbejdspres ikke har tid til at
> læse om relevante ændringer. p.g.a. alle de kunder der ringer. UPS den var
> nok liiidddt ond. Men ikke ment sådan;-/
>
Mon ikke der er tilknyttet nogle web programmører til den hjemmeside ??
I så fald burde det da være lige ud af landevejen, at få dem til at lave et
"Bekræft venligst deres tid kl xx:xx den xx/xx/xxxx " popup vindue
og så 2 "knapper" : OK - FORTRYD.....
/Henning.
| |
Hans Jørgensen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 21-01-04 20:20 |
|
"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:bumi9u$iqr$1@sunsite.dk...
> Mon ikke der er tilknyttet nogle web programmører til den hjemmeside ??
> I så fald burde det da være lige ud af landevejen, at få dem til at lave
et
> "Bekræft venligst deres tid kl xx:xx den xx/xx/xxxx " popup vindue
> og så 2 "knapper" : OK - FORTRYD.....
>
Mon ikke det er en ide at du lige sætter dig ind i tråden inden du
kommenterer, dit indlæg bærer umisskendeligt præg af manglende indsigt i det
debaterede emne.
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
Henning Sørensen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Henning Sørensen |
Dato : 21-01-04 21:21 |
|
"Hans Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:TJAPb.6168$ji1.3817@news.get2net.dk...
>
> "Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:bumi9u$iqr$1@sunsite.dk...
>
> > Mon ikke der er tilknyttet nogle web programmører til den hjemmeside ??
> > I så fald burde det da være lige ud af landevejen, at få dem til at lave
> et
> > "Bekræft venligst deres tid kl xx:xx den xx/xx/xxxx " popup vindue
> > og så 2 "knapper" : OK - FORTRYD.....
> >
> Mon ikke det er en ide at du lige sætter dig ind i tråden inden du
> kommenterer, dit indlæg bærer umisskendeligt præg af manglende indsigt i
det
> debaterede emne.
> Hans L. Jørgensen
Du har da ret - jeg mangler fuldstændig indsigt i dette emne, jeg er kun til
syn hvert andet år, og har endnu ikke skulle bestille tid over internettet.
....Men - hvad er der galt med dette (synes jeg selv) konstruktive forslag ??
Ville da mene at det var bedre at have muligheden for at fortryde, når man
havde trykket - citat : "3 pixels forkert". ??
/Henning.
| |
Hans Jørgensen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Hans Jørgensen |
Dato : 21-01-04 21:08 |
|
"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:bumn0l$3jo$1@sunsite.dk...
>
> Du har da ret - jeg mangler fuldstændig indsigt i dette emne, jeg er kun
til
> syn hvert andet år, og har endnu ikke skulle bestille tid over
internettet.
> ...Men - hvad er der galt med dette (synes jeg selv) konstruktive forslag
??
> Ville da mene at det var bedre at have muligheden for at fortryde, når man
> havde trykket - citat : "3 pixels forkert". ??
>
Jo jeg har forstået ironien.
Du kan altid annulere en tid som du har booket subsidiært ændre den, man har
måske til hensigt at gøre siden så enkel og overskuelig som mulig, jeg har
ikke noget med dette at gøre. Men har du gode ideer til ændring af siden er
jeg sikker på at du er velkommen til at indsende forslag herom.
Ordvalget med indsigt er alene ud fra det der var tale om, og da det ikke
var udformning af siden, men derimod deadline's med hensyn til afmelding
syn, uden at indkassere udebliverbetaling, mener jeg du ramte bare lidt ved
siden af.
--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup
8660 Skanderborg
| |
Chris (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Chris |
Dato : 19-01-04 18:01 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> Blot til I andres orientering.
>
Det her er en juragruppe! Din orientering hører vist ikke rigtigt til her,
heller ikke i en krydspostning!
Hvad er egentligt dit spørgsmål?
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
Hvis du er i tvivl om reglerne ved nethandel, og hvem der skal betale
returporto, kan du se det her:
http://www.fi.dk/ret/e-handel/fjernsalg/returnering/
I øvrigt gælder din fortrydelsesret fra den dag du modtager varen, så i dit
tilfælde, har du slet ikke ret tiul at fortryde på det pågældende tidspunkt.
| |
Katja (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Katja |
Dato : 19-01-04 19:57 |
|
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
>
Hej!
Kan du ikke bare annulere hele ordren så har de jo fået deres vare "retur"
og du burde kunne få de penge retur som du har betalt.
Ville da mene, at der skal stå på deres side, at du skal betale
administrationsgebyr i det tilfælde at du annullerer ordren.
Gør der ikke det burde du vel nok kunne få alle penge retur, hvis du
annulerer ordren.
Hilsen Katja
| |
Brian Lund (19-01-2004)
| Kommentar Fra : Brian Lund |
Dato : 19-01-04 22:08 |
|
> Blot til I andres orientering.
>
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
> >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
Har du betalt med dankort eller hvordan?
Hvis de kan nå at ændre hvilken vare de sender må de for f****n da også ku
nå at ændre prisen!
Eksempel:
Hvis du bestiller en vare til 10.000 kr, ombestiller til en vare til 1.000
kr, så skal du betale 10.000 kr selvom du kun får en vare til 1.000...
Medmindre du sender varen tilbage så de kan se på den og give dig de 9.000
kr igen...
Eksempel2:
Hvis eksempel 1 er sandt så må man logiskt nok også kunne gøre følgende;
bestille en vare til 1.000 kr, ombestille til en vare for 10.000 kr men kun
betale 1.000...?
Fandme dårlig service, for jeg tvivler på at de vil gå med til eksempel
2....
Brian
| |
J S (20-01-2004)
| Kommentar Fra : J S |
Dato : 20-01-04 11:08 |
|
Hej
Hvis handlen er pr dankort kan de ikke ændre beløbet, det vil jo selvsagt,
blive noget farligt noget hvis de kunne, jeg forstår dog ikke hvorfor du
ikke bare annulerede ordren og lavede en ny i stedet.
Mvh JSO
"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message
news:400c4744$0$95049$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Blot til I andres orientering.
> >
> > Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
> >
> > >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> > Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
> billiger
> > vare.
> >
> > Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> > returneret / udlignet !! ??" <
> >
> > Hvortil Shg.dk svarer:
> > >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
> >
> > For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
> Herefter
> > kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende
beløb
> > !!!!!
>
> Har du betalt med dankort eller hvordan?
>
> Hvis de kan nå at ændre hvilken vare de sender må de for f****n da også ku
> nå at ændre prisen!
>
> Eksempel:
> Hvis du bestiller en vare til 10.000 kr, ombestiller til en vare til 1.000
> kr, så skal du betale 10.000 kr selvom du kun får en vare til 1.000...
> Medmindre du sender varen tilbage så de kan se på den og give dig de 9.000
> kr igen...
>
> Eksempel2:
> Hvis eksempel 1 er sandt så må man logiskt nok også kunne gøre følgende;
> bestille en vare til 1.000 kr, ombestille til en vare for 10.000 kr men
kun
> betale 1.000...?
>
> Fandme dårlig service, for jeg tvivler på at de vil gå med til eksempel
> 2....
>
>
> Brian
>
>
| |
Lars Funck (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Lars Funck |
Dato : 20-01-04 11:47 |
|
"J S" <j.s.oFJERN@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:b67Pb.66$C7.51@news.get2net.dk...
> Hej
>
>
> Hvis handlen er pr dankort kan de ikke ændre beløbet, det vil jo selvsagt,
> blive noget farligt noget hvis de kunne, jeg forstår dog ikke hvorfor du
> ikke bare annulerede ordren og lavede en ny i stedet.
Jo, de kan ændre beløbet til et _mindre_ end det der er godkendt.
MVH
Lars
| |
Peter Larsen (24-01-2004)
| Kommentar Fra : Peter Larsen |
Dato : 24-01-04 17:05 |
|
Lars Funck wrote:
> Jo, de kan ændre beløbet til et _mindre_ end det der er godkendt.
men for den _samme_ vare, ellers frafalder godkendelsen..!
--
regards, Peter Larsen
| |
Lyrik (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 20-01-04 13:22 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> wrote in message
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> Blot til I andres orientering.
>
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
> >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg har været ude for noget lignende. Jeg ringede og ville ændre en ordre,
men fik at vide at proceduren er at man afbestiller ordren.
Derefter går man atter ind på siden og bestiller den anden ordre.
De vil åbenbart ikke påtage sig besværet med at ændre en Dankortbetaling til
et andet beløb. Jeg tror det er der humlen ligger.
Når man ved det er det jo let nok.
Jeg har de bedste erfaringer med Shg som er mit foretrukne onlinefirma.
Sendte et bundkort tilbage og fik pengene retur uden problemer. Loven giver
14 dages fortrydelsesret ved nethandel!
Så hvis du modtager en defekt vare, så fortryd købet! Reklamér ikke over
defekten, for så kan de ligge og rode med reparation i en måneds tid!
Firmaerne udnytter lovens huller. Det kan vi forbrugere lære noget af!
Hilsen
Jens
| |
Thomas Krog (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Krog |
Dato : 20-01-04 19:08 |
|
> Sendte et bundkort tilbage og fik pengene retur uden problemer. Loven
giver
> 14 dages fortrydelsesret ved nethandel!
> Så hvis du modtager en defekt vare, så fortryd købet!
nja, problemet er så at den defekte vare bliver solgt videre til en anden
kunde der skal til at bøvle med problemet.
| |
Lyrik (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 21-01-04 22:45 |
|
"Thomas Krog" <rick@kampsax.dtu.dk> wrote in message
news:bujqnj$1q4o$1@gnd.k-net.dk...
> > Sendte et bundkort tilbage og fik pengene retur uden problemer. Loven
> giver
> > 14 dages fortrydelsesret ved nethandel!
> > Så hvis du modtager en defekt vare, så fortryd købet!
>
> nja, problemet er så at den defekte vare bliver solgt videre til en anden
> kunde der skal til at bøvle med problemet.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det har altid været kutyme at hvis man købte en vare, kom hjem med den og
opdagede at den var defekt, så gik man lettere fornærmet ned og fik den
byttet!
Hvorfor skulle det pludselig være anderledes på nettet??
Når man så hører at de gør alt for at snige sig udenom det faktum at de IKKE
HAR LEVERET EN VARE SOM FORVENTET, men noget bras der ikke virker. Samt at
de vil udsætte leveringen af en betalt vare ved at påberåbe sig
undersøgelses-og reparationstid, ja så må kunderne gribe til selvforsvar!
Der er intet som forhindrer den næste kunde som modtager braset i at
returnere det med et: "Købet fortrudt"!
Når firmaerne reagerer som de gør, så bør "Køb fortrudt"! være
standardprocedure!
De vil gerne have hele verden til kunde på nettet. Så må de også behandle
hele verden som kunder.
Kunder forventer at en betalt vare som er defekt ved levering, omgående
bliver byttet!
Hilsen
Jens
| |
Mr. MC (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Mr. MC |
Dato : 21-01-04 23:27 |
|
"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
news:bumrr5$17se$1@news.cybercity.dk...
>
> Kunder forventer at en betalt vare som er defekt ved levering, omgående
> bliver byttet!
Måske, men for det meste må man nøjes med en reparation, dvs ventetid.
Lær at leve med det!
| |
Lyrik (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 21-01-04 23:39 |
|
"Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> wrote in message
news:400efcaf$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
> news:bumrr5$17se$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Kunder forventer at en betalt vare som er defekt ved levering, omgående
> > bliver byttet!
>
> Måske, men for det meste må man nøjes med en reparation, dvs ventetid.
> Lær at leve med det!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Næh! Det behøver vi ikke at leve med!! Vi plejer nemlig vores egen
interesser som forbrugere der deltager i en gruppe der hedder dk.forbruger!
Jeg betaler på nettet med Visa/Dankort!
Det giver mig ret til 14 dages fortrydelse med pengene tilbage!
Lær at leve med det!!!
Jens
| |
Soeren Nielsen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Soeren Nielsen |
Dato : 21-01-04 23:52 |
|
Lyrik wrote:
> "Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> wrote in message
> news:400efcaf$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > "Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
> > news:bumrr5$17se$1@news.cybercity.dk...
> > >
> > > Kunder forventer at en betalt vare som er defekt ved levering,
> > > omgående bliver byttet!
Ved en defekt vare er der ikke krav om en ny vare. Den kan måske laves.
> > Måske, men for det meste må man nøjes med en reparation, dvs
> > ventetid. Lær at leve med det!
> +++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Næh! Det behøver vi ikke at leve med!! Vi plejer nemlig vores egen
> interesser som forbrugere der deltager i en gruppe der hedder
> dk.forbruger!
Husk lige at denne tråd køre i d.forbruger, d.m.privat, d.m.p.edb,
d.m.p.e.pc og d.v.jura.
> Jeg betaler på nettet med Visa/Dankort!
> Det giver mig ret til 14 dages fortrydelse med pengene tilbage!
> Lær at leve med det!!!
Der er forskel på at fortryde et køb og få udbedret en defekt.
FUT news:dk.forbruger
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk
Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den
| |
Mr. MC (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Mr. MC |
Dato : 21-01-04 23:53 |
|
"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
news:bumv1e$1btf$1@news.cybercity.dk...
>
> "Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> wrote in message
> news:400efcaf$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > "Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
> > news:bumrr5$17se$1@news.cybercity.dk...
> > >
> > > Kunder forventer at en betalt vare som er defekt ved levering,
omgående
> > > bliver byttet!
> >
> > Måske, men for det meste må man nøjes med en reparation, dvs ventetid.
> > Lær at leve med det!
> +++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Næh! Det behøver vi ikke at leve med!! Vi plejer nemlig vores egen
> interesser som forbrugere der deltager i en gruppe der hedder
dk.forbruger!
> Jeg betaler på nettet med Visa/Dankort!
> Det giver mig ret til 14 dages fortrydelse med pengene tilbage!
Det gælder kun hvis du ikke har brudt emballagen!
> Lær at leve med det!!!
Nej, som forbruger burde man også tage hensyn til sælgeren.
| |
Lyrik (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Lyrik |
Dato : 22-01-04 00:10 |
|
"Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> wrote in message
news:400f02c4$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
> news:bumv1e$1btf$1@news.cybercity.dk...
> >
> > "Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> wrote in message
> > news:400efcaf$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > "Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
> > > news:bumrr5$17se$1@news.cybercity.dk...
> > > >
> > > > Kunder forventer at en betalt vare som er defekt ved levering,
> omgående
> > > > bliver byttet!
> > >
> > > Måske, men for det meste må man nøjes med en reparation, dvs ventetid.
> > > Lær at leve med det!
> > +++++++++++++++++++++++++++++++++++
> > Næh! Det behøver vi ikke at leve med!! Vi plejer nemlig vores egen
> > interesser som forbrugere der deltager i en gruppe der hedder
> dk.forbruger!
> > Jeg betaler på nettet med Visa/Dankort!
> > Det giver mig ret til 14 dages fortrydelse med pengene tilbage!
>
> Det gælder kun hvis du ikke har brudt emballagen!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Til det sidste nej!
Og så overvej følgende. Du skal vaske gulv og køber en gulvskrubbe. Du
pakker den ud og opdager at den er knækket.
Du går tilbage til forretningen.
Hvad forventer du? :
1. Der bliver sagt:"Vi tager den til reparation og du kan få den repareret
om en måned"!
2."Det er vores fejl-undskyld ulejligheden, nu skal jeg straks hente en
anden til dig"!
Jeg konkluderer: Den som sælger en defekt vare , sidder med skylden, derfor
skal han også sidde med ulemperne. Den skadevoldte skal gøres skadesløs! Han
har overholdt sin del af handlen ved at levere gode penge uden fejl!
Det at skadevolderen smider "aben" over i skødet på den uskyldige er uret!
Den uskyldige har forventet at få den indkøbte vare til omgående benyttelse
efter at den er leveret. Ikke 1 måned efter og efter at skulle parlamentere
frem og tilbage!
Med det sidste i udsigt er han i sin gode ret til at fortryde handlen!
Og det kan han gøre med loven i ryggen, idet en Dan-Visa-o.s.v. betalt vare
giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen skal blot leveres
tilbage i samme stand.
Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig oppakning og
reindpakning af produktet.
EOD
Jens
| |
Mr. MC (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Mr. MC |
Dato : 22-01-04 02:20 |
|
"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
news:bun0ro$1e93$1@news.cybercity.dk...
>
> Det at skadevolderen smider "aben" over i skødet på den uskyldige er uret!
> Den uskyldige har forventet at få den indkøbte vare til omgående
benyttelse
> efter at den er leveret. Ikke 1 måned efter og efter at skulle
parlamentere
> frem og tilbage!
> Med det sidste i udsigt er han i sin gode ret til at fortryde handlen!
> Og det kan han gøre med loven i ryggen, idet en Dan-Visa-o.s.v. betalt
vare
> giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen skal blot leveres
> tilbage i samme stand.
> Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig oppakning og
> reindpakning af produktet.
Du har ikke ret!
> EOD
Ja, du har jo allerede tabt...men ellers nice try!
| |
Soeren Nielsen (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Soeren Nielsen |
Dato : 22-01-04 03:01 |
|
Mr. MC wrote:
> > Og det kan han gøre med loven i ryggen, idet en Dan-Visa-o.s.v.
> > betalt vare giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen
> > skal blot leveres tilbage i samme stand.
> > Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig oppakning og
> > reindpakning af produktet.
>
> Du har ikke ret!
NÅ?
http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/fortrydelsesret-ulovlige-vilkar.htm
FUT news:dk.videnskab.jura
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk
Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den
| |
Mr. MC (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Mr. MC |
Dato : 22-01-04 14:54 |
|
"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bunam6$1v6$1@sunsite.dk...
> Mr. MC wrote:
>
> > > Og det kan han gøre med loven i ryggen, idet en Dan-Visa-o.s.v.
> > > betalt vare giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen
> > > skal blot leveres tilbage i samme stand.
> > > Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig oppakning og
> > > reindpakning af produktet.
> >
> > Du har ikke ret!
>
> NÅ?
> http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/fortrydelsesret-ulovlige-vilkar.htm
Du har stadig ikke ret!
Det der står på den side, er jo direkte latterligt. Hvis det virkelig var
sådan, så ville der jo ikke være nogen, som ville turde at sælge online.
Det er altså tilladt at tænke lidt selv!
| |
Soeren Nielsen (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Soeren Nielsen |
Dato : 22-01-04 15:21 |
| | |
thomas (22-01-2004)
| Kommentar Fra : thomas |
Dato : 22-01-04 06:02 |
|
"Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en
> > giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen skal blot leveres
> > tilbage i samme stand.
> > Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig oppakning og
> > reindpakning af produktet.
>
> Du har ikke ret!
>
det er dig der tager fejl
Thomas
| |
Mr. MC (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Mr. MC |
Dato : 22-01-04 14:52 |
|
"thomas" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:400f5924$0$27370$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en
>
> > > giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen skal blot
leveres
> > > tilbage i samme stand.
> > > Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig oppakning og
> > > reindpakning af produktet.
> >
> > Du har ikke ret!
> >
> det er dig der tager fejl
Nej!
| |
Soeren Nielsen (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Soeren Nielsen |
Dato : 22-01-04 15:16 |
|
Mr. MC wrote:
> "thomas" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:400f5924$0$27370$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en
> >
> > > > giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen skal
> > > > blot leveres tilbage i samme stand.
> > > > Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig
> > > > oppakning og reindpakning af produktet.
> > >
> > > Du har ikke ret!
> > >
> > det er dig der tager fejl
>
> Nej!
Kan vi få nogle argumenter?
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk
Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den
| |
Mr. MC (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Mr. MC |
Dato : 22-01-04 15:22 |
|
"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:buolm2$3r7$1@sunsite.dk...
> Mr. MC wrote:
> > "thomas" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:400f5924$0$27370$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >
> > > "Mr. MC" <michael_castensenSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en
> > >
> > > > > giver ham 14 dages juridisk ret til fortrydelse. Varen skal
> > > > > blot leveres tilbage i samme stand.
> > > > > Der kan ikke gøres noget gældende juridisk for rimelig
> > > > > oppakning og reindpakning af produktet.
> > > >
> > > > Du har ikke ret!
> > > >
> > > det er dig der tager fejl
> >
> > Nej!
>
> Kan vi få nogle argumenter?
Nej.
| |
Soeren Nielsen (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Soeren Nielsen |
Dato : 22-01-04 15:33 |
|
Mr. MC wrote:
> "Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en
> > Kan vi få nogle argumenter?
>
> Nej.
EOD
FUT news:dk.forbruger (bare for ikke svar havner i 5 grupper)
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk
Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den
| |
Per Christoffersen (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Per Christoffersen |
Dato : 22-01-04 15:03 |
|
"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse
news:buj6fr$2a72$1@news.cybercity.dk...
> De vil åbenbart ikke påtage sig besværet med at ændre en Dankortbetaling
til
> et andet beløb. Jeg tror det er der humlen ligger.
En dankort betaling via nettet kan ikke ændres fra det øjeblik køber
endeligt har godkendt handlen.
Den kan kun enten slettes eller effektueres fuldt ud.
Det fremgår tydeligt af indløsningsaftaler og tekniske krav til
betalingssystemer.
Forsøger man alligevel at gøre det, vil man altså forbrude sig mod aftalen
med PBS, og være i fare for at miste sin indløsningsaftale og dermed
muligheden for at modtage betaling med kort (både fysisk og på nettet).
Der er altså ikke tale om manglende vilje, men simpelthen manglende
mulighed.
/per
| |
Peter Larsen (24-01-2004)
| Kommentar Fra : Peter Larsen |
Dato : 24-01-04 15:04 |
|
Lyrik wrote:
> Derefter går man atter ind på siden og bestiller den anden ordre.
> De vil åbenbart ikke påtage sig besværet med at ændre en
> Dankortbetaling til et andet beløb. Jeg tror det er der humlen ligger.
> Når man ved det er det jo let nok.
Bortset fra at det må man ikke, så shg.dk har ret, du tager fejl...
--
regards, Peter Larsen
| |
Steen Suder, privat (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Steen Suder, privat |
Dato : 20-01-04 16:26 |
|
Hans wrote:
> Blot til I andres orientering.
>
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
>
>>"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
>
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
>
>>"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning).. Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
Uden at tage stilling til den konkrete sag, mener jeg blot at SHG gør
som man er tvunget til at gøre når man er spiller i et marked, der er så
presset som det pågældende er.
Een ting der er irriterende ved SHG for os der handler på deres fysiske
adresse, er det faktum at der altid er horder af cola-drenge, der tror
de ved alt om hardware, men alligevel skal bruge syv lange og syv brede
på at tale med ekspedienterne om ting de burde have sat sig ind i
hjemmefra... og som ikke kan bestemme sig når det kommer til stykket.
Det tager så pokkers lang tid :-/
FUT: dk.forbruger
--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder < http://www.suder.dk/>
ICQ UIN 4133803
| |
H@nsen (20-01-2004)
| Kommentar Fra : H@nsen |
Dato : 20-01-04 18:00 |
|
Hans wrote:
> Blot til I andres orientering.
Til orientering skriver du, alligevel er du en af de tumber der skriver
advarsel og x-poster som en total idiot.
| |
Harbo (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Harbo |
Dato : 20-01-04 21:57 |
|
Ville det ikke være en rigtig god ide at oprette
Dk.marked.dårlige.erfaringer og så fortsætte eksempelvis denne snak der...?
- Harbo
| |
Torben F@rum (20-01-2004)
| Kommentar Fra : Torben F@rum |
Dato : 20-01-04 22:09 |
|
"Harbo" <No.Spam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:400d973b$0$27442$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Ville det ikke være en rigtig god ide at oprette
> Dk.marked.dårlige.erfaringer og så fortsætte eksempelvis denne snak
der...?
>
> - Harbo
>
>
Jo, men hvem gider følge med i den ?
--
Med venlig hilsen Torben Farum, 9300 Sæby
Hvis du handler på nettet, så tag dig i agt for:
ndesign.dk kurven.dk, Kristoffer Wolfgang Hansen & Jonas2900
| |
Henning Sørensen (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Henning Sørensen |
Dato : 21-01-04 20:03 |
|
"Hans" <gods@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bugth0$hic$1@sunsite.dk...
> Blot til I andres orientering.
>
> Jeg har haft flg. mailveksling med Shg.dk:
>
> >"Det drejer sig om at jeg bestiller OG BETALER en vare en aften.
> Ca 1 time efter SAMME aften ændrer jeg denne ordre til en anden og
billiger
> vare.
>
> Vil det så sige at den prisforskel der er mellem de to varer ikke bliver
> returneret / udlignet !! ??" <
>
> Hvortil Shg.dk svarer:
> >"Desværre er der ikke noget vi kan gøre ved dette"<
>
> For at udbetale beløbet kræver de varen retur ( for min regning)..
Herefter
> kan man så igen bestille den samme vare og indbetale det pågældende beløb
> !!!!!
>
> Go jagt.
> hans
Du kan også bare undlade at modtage pakken....Så ryger den automatisk retur.
Mon Shg vil putte porto på én gang til ???
/Henning.
| |
Harbo (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Harbo |
Dato : 21-01-04 21:35 |
|
....
Skal vi ikke prøve at nå et niveau hvor der igen er flere indlæg der køber
eller sælger, end indlæg der debatere Statens Bilinspektion...?
Please..
- Hilsen manden der nu er ved at være træt af at downloade indlæg han finder
irrelevante.
| |
Knud Gert Ellentoft (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 21-01-04 21:52 |
|
"Harbo" <No.Spam@webspeed.dk> skrev :
>Skal vi ikke prøve at nå et niveau hvor der igen er flere indlæg der køber
>eller sælger, end indlæg der debatere Statens Bilinspektion...?
Tråden kører i fem grupper, hvilket den ikke burde.
Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud
| |
thomas (22-01-2004)
| Kommentar Fra : thomas |
Dato : 22-01-04 06:05 |
|
"Harbo" <No.Spam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:400ee380$0$27403$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> - Hilsen manden der nu er ved at være træt af at downloade indlæg han
finder
> irrelevante.
>
>
vil det sige du sidder med et modem og henter indlæg du ikke gider læse HA
HA
thomas
| |
|
|