hjælp til at starte lille virksomhed.
Fra : Kristian Hansen

Dato : 11-01-04 19:04

jeg har tænkt lidt på at opstarte en lille virksomhed hvor jeg køber ting på
nettet og sælger dem videre på nettet.

MEN... hvordan gør jeg? hvor finder man hjælp til det? er det bare til den
nærmeste revisor eller er der nogen kurser på aftenskole der har er gode at
tage inden? eller kort sagt... hvor finder man hjælp og gode råd henne?

Kristian

Fra : rasmus

Dato : 11-01-04 20:42

"Kristian Hansen" <Findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

at
> tage inden? eller kort sagt... hvor finder man hjælp og gode råd henne?

www.startfirma.dk

ras

Fra : Per Christoffersen

Dato : 12-01-04 10:52

> [...]

at
> tage inden? eller kort sagt... hvor finder man hjælp og gode råd henne?

Kig på www.startguiden.dk og www.virk.dk.
Begge steder er der nogle generelle råd og vejledninger.

Skal det have et vist omfang, så kommer du nok ikke uden om en konkret snak
med en advokat og din bank. Hvis du har et godt forhold til din bank, så
start med dem.

/Per

Fra : Kim

Dato : 12-01-04 13:21

On Sun, 11 Jan 2004 19:04:18 +0100, "Kristian Hansen" <Findes@ikke.dk>
wrote:

> [...]
>tage inden? eller kort sagt... hvor finder man hjælp og gode råd henne?

Prøv i den rette gruppe : news:dk.erhverv

--
Kim