afvist anmeldelse til forsikringen - ansva~
Fra : knap

Dato : 10-01-04 21:06

jeg har anmeldt en skade hvori der har været en modpart men den er afvist,
hvad kan jeg gøre nu?

klage, advokat osv...

bj

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-04 21:12

knap skriblede:
> jeg har anmeldt en skade hvori der har været en modpart men den er
> afvist, hvad kan jeg gøre nu?
>
> klage, advokat osv...

Forsikringsankenævnet

--
/Gevaldi

Fra : knap

Dato : 10-01-04 21:38

ja, selvfølgelig, tak for det...
bør jeg få en advokat til at klare det eller er det såadn at man ofte som
privatperson selv gør det?

bj

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 10-01-04 21:43

"knap" skrev 10.01.2004 21:37:

> ja, selvfølgelig, tak for det...
> bør jeg få en advokat til at klare det eller er det såadn at man ofte som
> privatperson selv gør det?

Start evt. med at kontakte forsikringsoplysningen, så kan de hjælpe dig lidt
på vej. Du kan også snakke med Ankenævnets sekretariat. De kan fortælle dig
om sagsbehandlingen og hvad du evt. skal huske.

http://www.forsikringsoplysningen.dk/Forsikringsoplysningen/Klagemuligheder/
Klage%20over%20privat%20forsikring.aspx

/kristian

Fra : knap

Dato : 10-01-04 21:51

Dem vil jeg kontakte....uha jeg ville nu godt gøre brug af en af jer kan
jeg mærke, men at foklare sagen i sin sammenhæng vil virkelig tage list tid
at skrive ned her.....jeg har da klart lyst, men.....det bliver jo halv
langt!!

bj.

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> skrev i en
meddelelse news:BC262280.2C20C%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

Fra : knap

Dato : 10-01-04 23:25

SOm jeg ser det er der en tvist om jeg kan vel gøre brug af min
rethjælpsforsirking??

bj

Fra : Peter G C

Dato : 11-01-04 17:59

"knap" <b.h.jensen75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> SOm jeg ser det er der en tvist om jeg kan vel gøre brug af min
> rethjælpsforsirking??

Ja.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-01-04 13:51

"knap" <b.h.jensen75@mail.dk> wrote in message
> jeg har anmeldt en skade hvori der har været en modpart men den er afvist,
> hvad kan jeg gøre nu?
>
> klage, advokat osv...

Jeg ville tage fat i en advokat med det samme og kan med stor sandsynlighed
sætte skub i det her og nu.
Det behøver ikke koster mange kroner at få ham til at kigge på det.
Som du nævner i et andet indlæg burde rethjælpen i din forsikring tiltræde
her (husk dog at tjek selvrisiko på denne.)

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-01-04 15:50

"knap" <b.h.jensen75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har anmeldt en skade hvori der har været en modpart men den er afvist,
> hvad kan jeg gøre nu?

Kan du kort nævne hvad der er tale om?
Tyveri, kaskoskade, hærværk ect.?
Hvorfor er den afvist?