Mandligt g-punkt?
Fra : Ole Olsen

Dato : 07-02-04 13:01

Hej.

Som en følge af min tidligere tråd om mandligt sex-legetøj fik jeg
anvist en række links. En del af disse omtaler prostata som det mandlige
g-punkt, og at stimuleringen heraf hos nogle mænd er i stand til at
producere orgasmer - i visse tilfælde uden stimulering af penis, dvs.
uden erektion. Ja, enkelte hjemmesider taler om "full-body orgasms".

Mit spørgsmål til gruppen er derfor, om nogen vil dele ud af deres viden
eller erfaringer på området?

Eller er der måske tale om en gimmick for at sælge e-bøger a la "Tantric
Male Multiple G-Spot Orgasm?

http://www.tantraattahoe.com/male-g-spot-e-book.htm

Mvh.
Ole O.

[...]