The Darkness - KB Hallen Torsdag!
Fra : Jakenold

Dato : 07-02-04 17:17

Er jeg den eneste der har ladet nakkehåret gro de 2-3mm mere det nu kan, til
på Torsdag?

(I andre ord: Andre der glæder sig så meget som mig?

Jakob

Fra : UsenetPolice

Dato : 07-02-04 18:31

næhh. egentlig ikke. De "rører" ikke noget ved mig, men det er jo smag &
behag

UP.

Fra : -V-

Dato : 07-02-04 18:50

Jakenold wrote:
> Er jeg den eneste der har ladet nakkehåret gro de 2-3mm mere det nu
> kan, til på Torsdag?

*Hvis* jeg havde hår på skalpen, og *hvis* jeg havde penge i muldvarpen, så
var der som et søm.

Men det har jeg ikke, så jeg nøjes med at nyde den brandblræede plade
herhjemme.

God fornøjelse, og huske at anmelde den her.

-V-

Fra : Jakenold

Dato : 08-02-04 00:31

Hehe!

Jeg synes det er, omend lidt poppet, så et fedt koncept et hive frem igen!
Plus at jeg skal fremføre "I Believe In A Thing Called Love" med mit band
til skolens forårskoncert!

Jakob

Fra : Mr. MC

Dato : 07-02-04 22:57

> [...]
til
> på Torsdag?
>
> (I andre ord: Andre der glæder sig så meget som mig?

Næh, forsangeren lyder ganske forfærdelig!

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-02-04 13:55

"Mr. MC" <@> wrote in message
> "Jakenold" <thiswontwork@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> til

> Næh, forsangeren lyder ganske forfærdelig!

Jeg forstår ikke besættelsen af denne The Darkness jeg så videoen på MTV en
dag og jeg må sige det har ikke vækket noget i mig. Han ligner til
forveskling en bøsse undskyld udtrykket men nej en god sang fra Dido er
noget af det bedre.

Mvh
Simon

Fra : Savatage62

Dato : 08-02-04 17:38

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dag og jeg må sige det har ikke vækket noget i mig. Han ligner til
> forveskling en bøsse undskyld udtrykket men nej en god sang fra Dido er

Simon, jeg tror din cd samling rykker.......
Jeg tror ikke nogen er besat af the Darkness, men måske rammer de plet, da
de er totalt ligeglade med hvad folk synes. kommer fra ingenting og er kanon
talentfulde. Selvom sangeren lyder en anelse anstrengt, så er musikken fed.
Dido.........Gaaab. Hvis jeg skulle til koncert med hende så skulle der
kontanter på bordet.
Darkness er Rock'N Roll
Dido, er reklame for 'Dove' sæbe.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 14-02-04 12:04

The weakest link "Savatage62" <kimvestergaard@mail.dk>, dared to write
this anyway:

>Darkness er Rock'N Roll
>Dido, er reklame for 'Dove' sæbe.

LOL.

Fra : Jakenold

Dato : 13-02-04 03:43

Hvad er der nu galt med at være homoseksuel?

Jeg tror på ingen måde at Justin er homoseksuel, de har bare en fed
udtryksform og i modsat Dido, falder man aldrig i søvn til The Darkness!

Jakob

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 14-02-04 12:05

The weakest link "Jakenold" <thiswontwork@tele2adsl.dk>, dared to
write this anyway:

>Er jeg den eneste der har ladet nakkehåret gro de 2-3mm mere det nu kan, til
>på Torsdag?
>
>(I andre ord: Andre der glæder sig så meget som mig?

Hvad med en anmeldelse, hvis der var nogen der var inde og se det?