Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Side med test af forskellige digitale kame~
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 07-02-04 21:28

Hej alle,

Tag et kig på denne side, som vurderes at være ret objektiv :) (undskyld
udtrykket) når det drejer sig om kameratest på det digitale område:

http://www.dpreview.com

___________________
Ole P. Bielefeldt,
Ry
Fjern FJERNMIG i min E-mail adresse
FTM: www.familytreemaker.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-02-04 21:49

"Ole P. Bielefeldt" wrote:

> Hej alle,
>
> Tag et kig på denne side, som vurderes at være ret objektiv :) (undskyld
> udtrykket) når det drejer sig om kameratest på det digitale område:
>
> http://www.dpreview.com

Nøj en 5 år gammel nyhed...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 07-02-04 22:07

> Nøj en 5 år gammel nyhed...))

Jeg er nok ikke den eneste, der ikke har kigget i denne nyhedsgruppe for så
lang tid siden :) så den er sikkert ny for mange :)
--
___________________

Fra : H.Kragelund

Dato : 08-02-04 08:36

> Jeg er nok ikke den eneste, der ikke har kigget i denne nyhedsgruppe for

> lang tid siden :) så den er sikkert ny for mange :)

Jeg vil tro at der refereres til dpreview 4-5 gange i ugen, her i gruppen.
Så man skal have fulgt med i gruppen i ret kort tid for at det er nyt. Vi
skal faktisk kun 2 timer tilbage fra du postede, til at vi finder den sidste
reference.

mvh
henrik

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 08-02-04 22:12

"H.Kragelund" <hkragelund@xxc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så man skal have fulgt med i gruppen i ret kort tid for at det er nyt. Vi
> skal faktisk kun 2 timer tilbage fra du postede, til at vi finder den

Så må du undskylde mig indlæg :)

Jeg kan blot ikke få øje på det indlæg du referer til :(
___________________

Fra : Thomas Corell

Dato : 08-02-04 22:17

Ole P. Bielefeldt wrote: