Positioner Norge ??
Fra : Michael [DiversNet.d~

Dato : 07-02-04 23:50

Hejsa !!

Vi er nogle stykker der tager til Norge, så vi ville lige høre om der var
nogen, der har nogle gode positioner omkring Kristianssand ??

Mvh
Michael
www.DiversNet.dk

Fra : Dag Deberitz

Dato : 08-02-04 16:32

"Michael [DiversNet.dk]" <michael@diversnet.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Vi er nogle stykker der tager til Norge, så vi ville lige høre om der var
> nogen, der har nogle gode positioner omkring Kristianssand ??

Hejsa Michael!
Test ud disse linke:
http://tinyurl.com/2xyqn = Vrag i Norge;- Vest-Agder
samt denne:
http://212.20.194.68/links/cgi-bin/jump.cgi?ID=283 = Kristiansand
Dykkerklubb
Ta kontakt med KDK så får i sikkert tips & hjælp!

Vi I dykke i Oslofjorden, rundt ved Tjøme så kontakt gerne min klub:
Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb: http://www.lokalsport.com/tndk .
Vi ordner nem & billig overnatting på Hvasser Motell, (
http://www.gonorway.no/go/hvasser_overnight/hvasser_motell/),
båtturer, vrag- foto- & naturdyk & luftfylling.
Og er dansk-talende selvfølgelig! Og vi ligger ikke langt fra Larvik
(under 1 time)
som nåes af jer med M/S Peter Wessel & Color Line.
leder i Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb
Dag Deberitz
d-deberDELETE@online.no
Stavern - "Nårvei"

"Dykk-o-fon": +47 922 35777
Besøk mine fotoalbum med dykking og annet:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
Alle evt. vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av Trend MicroT PC-cillinT Internet Security
11(www.antivirus.com)