opel corsa hækspoiler
Fra : Tubii

Dato : 07-02-04 23:08

Hej

Jeg har en ven som har købt en Corsa 2004 5dørs.

Så har jeg fået at vide at hvis man får en hækspoiler på så skulle den få
luft ned på bagruden, og der ved gøre den ikke bliver så beskidt, han køre
meget på grusvej og derved bliver den meget støvet.

Er dette korekt eller hvad?

Men han har købt en hækspoiler til bilen, men det er bare et stykkeplastik
på 10cm, som forlænger taget lidt, så det hjælper ikke rigtig.

Så hvor finder man en lille spoiler?
ud over den lille opel sælger som ikke rigtig hjælper.

Mvh Denis

Fra : Mogens...

Dato : 07-02-04 23:12

On Sat, 7 Feb 2004 23:07:44 +0100, "Tubii" <denis@SLETtubii.dk> wrote:

>Så hvor finder man en lille spoiler?

Svigter denne NG, må der være hjælp at hente hér: www.corsasport.dk

/Mogens

Fra : Tubii

Dato : 07-02-04 23:23

> Svigter denne NG, må der være hjælp at hente hér: www.corsasport.dk
>

> /Mogens

Tak

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 23:30

> Men han har købt en hækspoiler til bilen, men det er bare et stykkeplastik
> på 10cm, som forlænger taget lidt, så det hjælper ikke rigtig.

Ja

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark