ESP nu standard på alle VW personbiler exc~
Fra : Pedersen

Dato : 07-02-04 19:58

Hej.

Fandt lige ud af at ESP nu er blevet standard på alle VW personbiler ( excl.
Lupo ) lige fra VW Polo til VW Sharan.

Man må sige at den afgiftnedsættelse regeringen lavede på biler som havde
ESP har virket. Og det er jo kun godt for det er kanon med ESP, det er
virkelig noget som jeg selv tror på kan have indflydelse så nogle biluheld
måske kan undgås.

Mvh Tim

www.polo9n.dk

Fra : Mogens...

Dato : 07-02-04 20:09

On Sat, 7 Feb 2004 19:58:06 +0100, "Pedersen" <t@t.de> wrote:

>for det er kanon med ESP, det er virkelig noget, som jeg selv tror på
>kan have indflydelse, så nogle biluheld måske kan undgås.

Helt enig.
Alfa 156 JTS har det også - kanonoplevelse at prøve hele sidste
week-end, hvor der var sneglat. Jeg tror også, ESP er vejen frem :)

/Mogens