DBGRID32.OCX
Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 08-02-04 00:50

Jeg skal bruge DBGRID32.OCX i et program som jeg fandt på
www.sourceplanet.com, men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har fundet
DBGRID32.OCX og lagt den i system, system32 og sammen med det downloadet
program, men jeg får følgende besked "License information for this component
not found. You do not have an appropriate license to use this program"

HVAD KAN JEG GØRE, jeg skal bare se programmet køre en gang???

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 08-02-04 01:17

Michael K. Therkildsen skrev:
> DBGRID32.OCX...
> ...men jeg får følgende besked "License information for this component
> not found. You do not have an appropriate license to use this program"
>
> HVAD KAN JEG GØRE...

Har nogensinde hørt om Google?
Det er en fantastisk søgemaskine, som er god til at finde svar på spørgsmål
andre har stillet før én selv.

Spørg altid Google før du spørger andre, så derfor:
www.google.com (eller .dk)
Søgestreng: DBGRID License information for this component not found
Klik "I Feel Lucky" / "Jeg Føler Mig Heldig".

-------
Tomas

Fra : O. Hansen

Dato : 09-02-04 08:07

"Michael K. Therkildsen" <Michael@K-Therkildsen.dk> wrote in message
> [...]
> not found. You do not have an appropriate license to use this program"
>
> HVAD KAN JEG GØRE, jeg skal bare se programmet køre en gang???

Såvidt jeg husker, ligger der på VB cd'en en reg-fil med samme navn i samme
mappe, som ocx'en. Når du har kørt, virker dbgrid32.ocx.

Venlig hilsen
Ove