Flytte itunes mappe?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-02-04 21:00

hej

har nu fået en dejlig ny stor dusk at lege med

Har smækket alle rytmiske bevægelser over i den, og det
gynger bare!! ;-P

Men nu er mit problem: hvis jeg flytter itunes mappen (avanceret), til
den externe dusk, så er der ligegyldigt om jeg opretter tom mappe (og
importerer mp3) eller opretter den i mappen med mp3, itunes, itunes
"importerer" ikke numrene?
Hvad gør jeg galt?
I gæve gubber må kunne begribeliggøre det!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jens

Dato : 08-02-04 13:44

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> "importerer" ikke numrene?
> Hvad gør jeg galt?
> I gæve gubber må kunne begribeliggøre det!

Har du MP3-filer liggende ét eller andet sted skal de kunne importeres i
iTunes ved at trække dem (eller mappen de ligger i) ind i iTunes vindue.

I iTunes arkiv-menu er der et punkt: "Importer..". Det giver mulighed
for at udpege filer/mapper/whatever til import.

Hvis du vil have alle dine iTunes-filer til at ligge et nyt sted, skal
du bruge "iTunes"->"Indstillinger"->"Avanceret". Indstil hvilken
dusk/mappe der i fremtiden skal rumme iTunes musikbibliotek.
Efterfølgende kan bruge menuen "Avanceret" med punktet "Konsolider
bibliotek". Så hudt jeg visker vil det kopiere alle filer i biblioteket
til den nye placering (Tog en hulens tid for mig - med godt 16 GB).

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?