Hjælp, jeg kan ikke komme ind -
Fra : Martin Petersen

Dato : 07-02-04 11:28

- på min fagforenings medlemsliste.

Og de siger det er mig der er "dum":

> Du må have et særligt problem for jeg når medlemslisten uden problemer,
> den ligger på Cyber-citys host. To andre udefra har også checket den og
> det går også helt fint for dem med at nå siden. hilsen lene

Det drejer sig om: www.danskforfatterforening.dk altså vel at mærke det
link der hedder "medlemsliste".

Når jeg klikker dér, viser browseren denne adresse i adressefeltet:
http://www.danskforfatterforening.dk/medlemsliste\medllist.htm

- og der kommer denne fejlmelding:

> Not Found The requested URL /medlemsliste\medllist.html was not found on
> this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while
> trying to use an >ErrorDocument to handle the request. Apache/1.3.28
> Server at www.forfatterforeningen.dk Port 80

Jeg har prøvet at ændre i denne underlige adresse, vende den "forkerte"
slash rigtigt mv., men uden resultat.

Hvad sker der når I klikker på "medlemsliste"? (Har prøvet både med
Sarari og IE)

Er der nogen udvej?

Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-02-04 11:43

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Jeg har prøvet at ændre i denne underlige adresse, vende den "forkerte"
> slash rigtigt mv., men uden resultat.

- hvorfor finder man altid ud af fejlene når man lige HAR spurgt en
masse mennesker?

Det ER skråstregen der vender forkert på den omtalte adresse!
Og hvorfor den så gør det i foreningens links, kan jeg så diskutere med
dem derinde.
For den vender garanteret også forkert for jer her, ikke?

Martin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-02-04 14:53

Hej Martin

Nej, - Har lige gennemchecket links igen. - Alle slash vender korrekt
her i alle links "/" og ikke "\". Alle slash i links _skal_ være "/"
iflg. HTML standarden, - så meget véd jeg da, selvom min viden om HTML
skrivning er stort set lig '0'..

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-02-04 15:13

xmartinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) writes:

> Og hvorfor den så gør det i foreningens links, kan jeg så diskutere med
> dem derinde.

IE er som bekendt ligeglad. Lær dem hvad validering betyder og check
af links.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-02-04 14:42

Hej Martin

[...]

- Altså er vi flere, dr er 'dumme'..!

MEN - der er en fejl på deres side... Klikker du på et enkelt link,
bliver 2 links indrammet... Jeg har sat min WaMCom 1.3.1 til at sætte
'frames' omkring 'activated links'...

Jeg har forsøgt nu med både iCab 2.9.x, WaMCom 1.3.1, Opera 5.0 og
Netscape 4.8/128. Tager jeg en 'Page Source' med disse, får jeg besked
om, at "denne web-side bruger rammer, - din browser understøtter ikke
rammer"... - Rent faktisk er den eneste, der ikke understøtter 'rammer'
/ 'Frames' Netscape 4.8/128, og det er den eneste browser, der viser
forsiden korrekt med vinduer, scrollfunktioner i venstre kolonne osv...

En 'Page Info' taget med WaMCom siger, - at "Website Identity Not
Verified"... - Jeg har ikke kørt noget W3C på den, men det skulle ikke
undre mig spor, hvis der er tonsvis af fejl, og at et er en gang
Frontpage makværk...

Så dum er du altså ikke..!

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>