Outlook - SPAM og spamfilter....
Fra : Annette

Dato : 07-02-04 17:26

Nu vil jeg gerne dele en meget god oplevelse....

På min ene email adresse, bliver jeg overdrevet spammet...
Jeg fik anbefalet SpamFighter... men måtte desværre konstatere at det sløver
både outlook og computer
(dette er MIN oplevelse... og gælder nødvendigvis ikke for dig). Samtidigt
fik jeg stadig ALT spammet ind i min indbox og måtte sidde og sortere hele
tiden....

Jeg søgte internettet... og fandt SpamAlarm2.... (www.tryus.dk)
Desværre er programmet ikke gratis.. jeg kører i øjeblikket på en 14 dages
prøvetid.... men det virker
min oplevelse er at den sortere ca. 85-90% (de siger selv 99%) af alt spam
fra, du ser det aldrig i din indbox... og det spam der havner i din indbox
kan sagtens sættes på "den sorte liste "...

Jeg er meget positiv og vil HELT sikkert købe den efter prøvetidens
udløb....

hvis du bliver spammet for meget, vil jeg foreslå at du afprøver dette....
Men igen, dette er min oplevelse og måske virker SpamFighter bedre for
dig... eller et helt 3. system.... ??

Annette - næsten Spam-fri