Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign erstatning???
Fra : Ruben

Dato : 07-02-04 22:35

Hej NG

Jeg mangler et freeware-program, som kan gøre det ud for InDesign, eller
hvert fald har nogle af de samme funktioner... Jeg er nok klar over at man
ikke bare får stukket det vildeste software i hånden gratis, men jeg bruger
fx Gimp (se www.gimp.org) i stedet for photoshop.

Håber nogen kan hjælpe...

Reply gerne her i gruppen..

Mvh.

/Ruben

Fra : Villy Erichsen

Dato : 08-02-04 07:55

In article <40255a1c$0$24875$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Ruben
<rd03@hum.auc.dk> wrote:

> [...]
> ikke bare får stukket det vildeste software i hånden gratis, men jeg bruger

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=64

Scroll ned til Pageplus - det er nok det nærmeste du kommer det når det
skal være freeware.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-02-04 10:24

Ruben wrote in message <40255a1c$0$24875$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
>ikke bare får stukket det vildeste software i hånden gratis, men jeg bruger

Zonerdraw 2
http://www.freewarefiles.com/programs.php?ProgramID=1024&categoryid=3&subcat
egoryid=36
har aldrig prøvet det
--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 08-02-04 16:13

Ruben skrev:

> Jeg mangler et freeware-program, som kan gøre det ud for InDesign, eller
> hvert fald har nogle af de samme funktioner... Jeg er nok klar over at man
> ikke bare får stukket det vildeste software i hånden gratis,

Jeg kender ikke så meget til InDesign. Kun lidt fra en bog jeg
lånte på et tidspunkt.

RagTime Solo 5.6.5 er et gratis layoutprogram for private brugere.
Programmet fulgte med "PC PLANET 1/2004". Det kan også hentes her:
http://www.ragtime-online.com/Content/download_rts_program/index.html

RagTime er ganske udmærket, og kan sikkert alt det, du har brug
for - og mere til. Du skal lige arbejde lidt med programmet, da
der ligger en del funktioner gemt i menuerne. Men sådan er det jo
med nye programmer.

Prøv det

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Ruben

Dato : 08-02-04 20:49

Mange tak for hjælpen. Det ser helt klart ud til at være noget jeg kan
bruge...

/Ruben